خبرهای داغ:
اکبر محمدی یکی از رانندگان که همه ساله در اردوهای راهیان نور به عنوان راننده اتوبوس شرکت می کند گفت: بنده بعنوان راننده هر سالی چندین بار افتخار خادمی زائرین کربلای ایران را دارم.
کد خبر: ۸۸۴۱۸۸۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
اکبر محمدی یکی از رانندگان که همه ساله در اردوهای راهیان نور به عنوان راننده اتوبوس شرکت می کند در گفت وگو با خبرنگار ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور مستقز در اهواز گفت: بنده بعنوان راننده هر سالی چندین بار افتخار خادمی زائرین کربلای ایران را دارم.
وی خاطر نشان کرد: راهی که ما آمدیم، راهیان نور  و راه شهداست. ما آمدیم به شهدا و زائران شهداخدمت کنیم تا این راه زمینه ساز راه ظهور امام زمان(عج) بشود.
محمدی تصریح کرد: رانندگی ما در این راههای سخت و طولانی با تمام مشقت های آن گوشه ای از سختی های دلاوران آن دوران نیست و به شوق زیارت محل عروج شهدا این راه های دشوار بر ما آسان می شود و با عشق میاییم برای ادای دین عزت و اقتدار و خونی که برای آرامش امروز ما دادند.
این راننده عنوان کرد:
امیدواریم شهدا که عند ربهم یرزقونند واسطه این اجر معنوی ما بشوند تا شرمنده آنها نباشیم
وی در خاتمه گفت: سالهای متوالی ست که راننده این مسیر عشق هستم و دیگر همکارانم که در این مسیر نور رانندگی میکنند با صبوری و تعامل فراوان در خدمت این زائران شهدای هستند.

4001/پ20/ب/224
ارسال نظرات
پر بیننده ها