برپایی تورهای گردشگری ویژه خانواده معظم شهدای

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از اجرای طرح تورهای رایگان گردشگری در شهرری و تهران ویژه خانواده های معظم شهدا خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۸۸۷
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷

 

به گزارش روابط عمومى شهردارى منطقه ٢٠ شهر تهران، سید احمد صفوی در حاشیه بازدید فرماندار ویژه شهرری و مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران از محل اسکان مهمانان نوروزی واقع در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)،گفت: همزمان با ایام نوروز تورهای رایگان گردشگری از نقاط دیدنی و تاریخی تهران و شهرری برای خانواده های معظم شهدای انقلاب، مدافع حرم و شهدای آتش نشان منطقه 20 برپا می شود.

صفوی محوریت ویژه برنامه های نوروز 96 را تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگر برشمرد و افزود: دیدار با 850 مادر شهید در روز میلاد حضرت فاطمه(س)، دیدار با خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و شهدای آتش نشان و همچنین ویژه برنامه های گردشگری ویژه این خانواده ها در ایام نوروز از جمله اقدامات نوروزی بوده است.

وی در ادامه گفت: تورهای رایگان ری گردی نیز طبق روال هر سال، ویژه شهروندان و مسافران نوروزی از 6 تا 12 فروردین اجرا می شود که علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به مرکز ری شناسی مراجعه کنند و یا با شماره 55972118 تماس بگیرند.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: تاکنون میزبان خیل عظیمی از مسافران و مهمانان نوروزی بوده ایم که از طریق ایستگاه های اطلاع رسانی به خوبی هدایت و راهنمایی، و در محل های اسکان منطقه 20 واقع در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و همچنین 11 مدرسه این منطقه اسکان داده شده اند.

بر اساس این گزارش بازدید جمالی پورفرماندار ویژه شهرری، خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران، سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 و جمعی از مدیران شهرری همزمان با ایام نوروز از خدمات نوروزی که در بخش های مختلف شهرری به مسافران ارائه می شود، انجام شد که بازدید از محل اسکان منطقه 20 واقع در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) یگی از این موارد بود.

محل اسکان مهمانان نوروزی منطقه 20 از 27 اسفند سال 95 میزبان مهمانان نوروزی بوده است که پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 70 خودرو دارد و خدمات ورزشی، فرهنگی و رفاهی به مسافران ارائه می کند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار