خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در حاشیه بازدید معاون شهردار تهران از محل اسکان مهمانان نوروزی و زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از پذیرش یک هزار نفری این محل، طی هفت روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۸۸۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹

به گزارش روابط عمومى شهردارى منطقه ٢٠ شهر تهران، مجتبی عبدالهی معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با همراهی شهردار منطقه 20 و جمعی از مدیران ارشد شهری ضمن بازدید از محل اسکان مهمانان نوروزی، نحوه خدمات رسانی به مسافران را ارزیابی کرد.

سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 در حاشیه این بازدید گفت: تاکنون یک هزار مسافر از خدمات محل اسکان نوروزی بهره مند شده اند و پیش بینی می شود این تعداد تا پایان تعطیلات به بیش از 3 هزار مسافر برسد.

صفوی با اشاره به اینکه محل اسکان ظرفیت 50 چادر ثابت و 10 چادر سیار دارد، افزود: این محل به طور میانگین هر شب، ظرفیت پذیرش 300 مسافر دارد که در صورت مراجعه بیش از این، فضاهای اضافی نیز پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تمامی خدمات ارائه شده به مسافران رایگان است، ادامه داد: فضای پارکینگ اختصاصی، مجموعه تفریحی ورزشی، خدمات رفاهی، آموزشی و اطلاع رسانی در زمینه های سلامت، حجاب و عفاف، کارآفرینی، خیاطی، آموزش های شهروندی، بازی های رایانه ای، نمازخانه، آشپزخانه، سالن نمایش فیلم وتئاترهای کمدی بخشی از فعالیت های محل اسکان منطقه 20 است که به مسافران ارائه می شود تا سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: ایستگاه های اطلاع رسانی در میادین ساعی، نماز، شهرری و ضلع شرق و جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مستقر هستند تا اطلاعات لازم را به مسافران تازه وارد بدهند.

ارسال نظرات