حضرت عبدالعظیم(ع)؛ نقطه قوت اسکان نوروزی منطقه 20

خبرگزاری بسیج: رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران نحوه خدمات رسانی مدیریت شهری منطقه 20 به مسافران نوروزی و زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را مثبت ارزیابی کرد.
کد خبر: ۸۸۴۱۸۹۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده با همراهی شهردار منطقه 20 و جمعی از مدیران ارشد شهری این منطقه، ضمن بازدید از محل اسکان نوروزی گفت: مجاورت محل اسکان به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و سهولت دسترسی مسافران به این حرم شریف بسیار ارزشمند است که درایت و توجه مدیریت شهری منطقه 20 به موقعیت ویژه این منطقه زیارتی را می رساند.

حجت الاسلام صادق زاده نحوه خدمات رسانی به مسافران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امکانات رفاهی و خدمات عمومی متنوعی به مهمانان ارائه می شود که جای قدردانی دارد.

مشاور شهردار تهران در جریان بازدید از غرفه های حجاب و عفاف نیز یادآور شد: ترویج آموزه های دینی و ارزشی همواره از اولویت های مدیریت شهری بوده است و در تمامی فعالیت های فرهنگی این مهم به خوبی ارائه می شود.

محل اسکان نوروزی منطقه 20 در خیابان سلمان فارسی، ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قرار دارد که تاکنون به بیش از 2 هزار مسافر نوروزی به صورت رایگان خدمات رسانی کرده است و ایستگاه های تفریحی، ورزشی، امکانات رفاهی دوزندگی، آرایشگری، بهداشتی و پخت غذا و همچنین ارائه خدمات فرهنگی در قالب غرفه های کارآفرینی، حجاب و عفاف، بازی های رایانه ای، فعالیت های سلامت محور، نسیم بهشت و نمایش تئاترهای نوروزی از جمله فعالیت های این مجموعه است.

ارسال نظرات