خبرهای داغ:
صبح امروز 40 نفر از خواهران بسیجی شهرستان چادگان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۴۱۹۵۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

راهیان نور، یک فنّاوری برای استفاده‌ از ثروت عظیم خاطره‌های دفاع مقدّسبه گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، در حاشیه این اعزام جانشین فرماندهی ناحیه چادگان در جمع بسیجیان اعزامی گفت: در ابتدای تعطیلات نوروزی یک کاروان راهیان نور از برادران بسیجی، داشتیم و امروز هم 40 نفر از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج خواهران عازم هستند که ان شاءالله در مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله ،شلمچه، اروندکنار، دهلاویه ، ،هویزه، طلائیه و همچنین موزه خرمشهر بازدید خواهند کرد.

سرگرد احمد نبی پور از همراهی یک روحانی با این کاروان برای اقامه نماز جماعت و سایر فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خبر داد و افزود: یک راوی هم در اهواز به کاروان ملحق خواهد شد.

سرگرد نبی پور ادامه داد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس جانانه از مملکت اسلامی دفاع کردند و ما این امنیتی را که داریم مدیون شهدا و خانواده های شهدا هستیم. شهدا با نثار جان عزیزشان،انقلاب و مملکت اسلامی را حفظ کردند.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دست‌اندرکاران راهیان نور گفت: خاطره‌های هشت سال دفاع مقدّس، یک ثروت فرهنگی عظیم و ملّی است؛ اگر شما بخواهید از ثروت استفاده کنید، باید فنّاوری‌اش را بلد باشید؛ این راهیان نور یک فنّاوری است برای استفاده‌ی از این ثروت عظیم؛ یک‌چنین حرکت عظیمی است. این را باید خیلی قدر دانست.

جانشین فرماندهی ناحیه چادگان با اشاره به این که اردوهای راهیان نور فرصت خوبی برای خودسازی است افزود: ما در این اردو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و رزمندگان، با آنان تجدید پیمان می کنیم که راهشان را ادامه می دهیم و برای تحقق تمام آرمان های انقلاب اسلامی تلاش می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها