هشدار نماینده ولی فقیه در ناحیه قرچک؛

عده ای محافظه کار، گفتمان انقلاب را به نفع خود تحریف می کنند

خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در ناحیه قرچک اظهار داشت: امروز عده ای محافظه کار در داخل کشور سعی در تحریف مبانی فکری انقلاب، تعریف انقلابیگری به نفع خود و در نهایت تغییر روند اصل انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۸۴۱۹۵۸
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

حجت الاسلام عبدالله پور در سخنانی اظهار داشت: گسترش امواج انقلاب به سمت جهانی شدن است که عده ای محافظه کار در داخل کشور با آن مخالف بوده و می گویند چرا برای انقلابی که تمام شده است هزینه کنیم و با اختلاف برداشت از تعریف انقلاب ،قسمت هایی از گفتمان و آرمان های انقلاب را به نفع خود تحریف می کنند.

حجت الاسلام عبدالله پور تشریح کرد: این محافظه کار ها با زیر سوال بردن مبانی انقلاب، بدنبال تغییر روند انقلاب و ایجاد محدودیت هستند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: این معاندین محافظه کار قصد تئوریزه کردن انقلابی گری  را داشته و اعتقادشان این است که دوران انقلابیگری تمام شده است که این عمل آنها کاملا در مقابل فرموده رهبری است چرا که رهبر معظم بارها فرمودند انقلابیگری از اصول انقلاب است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: این تجدید نظر طلب ها، گفتگوهایی نیز در راستای راهبرد اهدافشان دارند که کاملا در مقابل گفتمان انقلاب و در تضاد با آن است.

نماینده ولی فقیه  در ناحیه قرچک، بیان کرد: از نکات بسیار حائز اهمیت این است که این اقدامات تنها تلاش این مخالفان نبوده و هدف مهم تر آنها، محافظه کار کردن نیروهای انقلابی است و با واژه هایی نظیر افراطی گری و تند روی سعی در تحریف باورها و اصول دارند، که باید در این مورد بسیار هوشیار بود و با شاخص قرار دادن رهبری معظم، دشمنان را چه داخلی و چه خارجی ناکام بگذاریم.

تهیه خبر: فاطمه خانی

ارسال نظرات