مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا در آستانه ماه رجب گفت: خداوند رحمت خود را در این ماه بر بندگان مومنش فرو میریزد تا هر کس عمل بیشتری در تقوا داشته باشد از رحمت الهی بهره مند گردد.
کد خبر: ۸۸۴۱۹۶۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین روح الله فرخی در جمع کارکنان سپاه کربلا با اشاره به اهمیت اعمال ماه رجب، مومنین را در بجا آوردن آن سفارش کرد.
 مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا در خصوص شیعه واقعی از منظر امام محمد باقر(ع) گفت: شیعه کسی است که به واسطه تقوای الهی و اطاعت پروردگار به امامان و اهل بیت(ع) نزدیک شود و دوستی با ولایت هم بر اثر ورع و پارسایی به وجود می آید.
وی افزود: همانگونه که در ماه رجب،انسان ها بواسطه عمل نیک، از اجر و مزد دو برابری بهره خواهند گرفت، اگر در این ماه مرتکب گناه شوند، هم دو برابر آن مجازات می شوند.
 حجه الاسلام فرخی یادآور شد: ماه رجب ماه ریزش رحمت الهی، حبل الله، شهر خدا و شهر امیر المومنین است و در اولین پنجشنبه ماه رجب که لیله الرغائب نامیده می شود عبادت و اذکار الهی همراه با استغفار ، دعا، نیایش و طلب حاجت  سفارش شده است و هرکس آنرا انجام دهد از الطاف و رحمت الهی بهره مند خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها