خبرهای داغ:
مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران خبر داد

اسکان 39 هزار زائر در مسجد مقدس جمکران

مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 39 هزار زائر در این مسجد مقدس اسکان داده شدند.
کد خبر: ۸۸۴۱۹۶۷
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
اسکان 39 هزار زائر در مسجد مقدس جمکران
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یاسین حسین آبادی با اشاره به اسکان زائرین در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 39 هزار زائر در بخش‌های مختلف این مسجد مقدس اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه سالن اردوهای مسجد مقدس جمکران مکان اسکان کاروان‌ها است بیان کرد: عمدتا کاروان‌های زائرین غیرایرانی در این مکان استقرار پیدا می‌کنند و ظرفیت اسکان سالن اردوهای مسجد مقدس جمکران حدود 300 نفر است.

مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران افزود: در شب اول فروردین 9 هزار و 200 نفر در شبستان کربلا، مسجد امام علی(ع) و مسجد حضرت زهرا(س) در مسجد جمکران اسکان داده شدند.

حسین آبادی با اشاره به آمار تفکیک شده اسکان زائرین در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در هر کدام از شب‌های دوم، سوم و چهارم فروردین امسال آمار اسکان زائرین در این مسجد مقدس حدود هفت هزار نفر بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شب پنجم فروردین پنج هزار زائر و در شب 6 فروردین، چهار هزار و 500 زائر در مسجد مقدس جمکران اسکان داده شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار