رئیس شورای کلانشهر اراک با اشاره به اینکه دیدار و رسیدگی به خانواده شهدا کوچکترین کاری است که مسئولین می‌توانند انجام دهند، گفت: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا، عزت و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.
کد خبر: ۸۸۴۱۹۷۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رئیس شورای شهر اراک و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با تعدادی از خانواده شهدای این شهرستان در منطقه کرهرود دیدار عیدانه داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در این دیدار با اشاره رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس با تمام توان در مقابل دشمن ایستادند و نگذاشتند خاکی از ایران اسلامی به دست دشمن بیافتد.

وی افزود: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در مقابل دشمنان تا به دندان مجهز ایستادگی و پایداری کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر اینکه خدومت به خانواده شهدا وظیفه مسئولان است، گفت: خانواده معزز شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند و خدمت به آنان یک وظیفه بزرگ دینی، ملی و انقلابی محسوب می‌شود.

رئیس شورای کلانشهر اراک نیز در این دیدار با اشاره به اینکه دیدار و رسیدگی به خانواده شهدا کوچکترین کاری است که مسئولین می‌توانند انجام دهند، گفت: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا، عزت و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.

وی افزود: اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی از مهم‌تریم آرمان‌های شهداست از این‌رو وظیفه امروز ما پاسداری از میراث گران‌بهای انقلاب و آرمان‌های والای شهدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات