فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان:

مردم بهترین حامیان منابع طبیعی می باشند

همکاری مردم با منابع طبیعی می تواند نقشی اساسی در حفاظت از مواهب الهی ایفا کند.
کد خبر: ۸۸۴۲۰۰۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان اینکه، این اداره در ایام تعطیلات، تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی در اقصی‌نقاط استان ۲۴ساعته مشغول گشت و مراقبت هستند و از ابتدای تعطیلات نوروزی ضمن گشت زنی در سطح عرصه های ملی در جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و به خاطر حفاظت از انفال اقدام به انجام 56 فقره اعزام به گشت نموده است. و از مردم خواست در ایام تعطیلاتبا مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی اراضی منابع طبیعی، در اولین فرصت از طریق شماره تلفن 1504 اطلاع دهند.

سرهنگ منصور خسروی افزود: در روزهایی که مردم بیش از هر زمان دیگر اوقات فراغت خود را در دامان طبیعت و بازدید از آثار تاریخی و دیدنی های استان سپری می‌کنند، برخی درصدد تخریب منابع طبیعی و دست‌اندازی در انفال هستند که یگان حفاظت اداره کل به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.

وی اظهار داشت: همچون سنوات گذشته مردم مشارکت و همکاری خوبی با منابع طبیعی دارند .

سرهنگ منصور خسروی مردم را بهترین حامیان منابع طبیعی خواند و گفت: همکاری مردم با منابع طبیعی می تواند نقشی اساسی در حفاظت از مواهب الهی ایفا کند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در ادامه تصریح کرد: در خصوص "روز طبیعت" 13 فروردین نیز با استقرار در میادین اصلی شهر با آمادگی کامل به کارگیری امکانات و توزیع بسته های فرهنگی فعالیت خود را در این روز نیز به نحو احسن انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است، در روز طبیعت 13 فروردین کلا 12 اکیپ 4 نفره در نیروهای یگان حفاظت در گشت زنی خواهند بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار