خبرهای داغ:
یکی از هادیان سیاسی سپاه هشترود در کارگاه آموزش خانواده روستای ذوالبین این شهرستان بی کاری را مهم ترین عامل در ایجاد بدحجابی و سست شدن بنیان خانواده دانست.
کد خبر: ۸۸۴۲۰۱۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر اسمعیل نژاد گفت: تعلیم و تربیت درست که بیشتر بر عهده نهادهای آموزش و پرورش، خانواده، روحانیت بوده عامل مهمی در رعابت حجاب است.

وی ادامه داد: یکی از علل سست شدن بنیان خانواده ها بی شک بی حجابی یا بدحجابی است چراکه موجب لغزیدن مرد و زن شده و ایجاد اختلافات خانوادگی و در نهایت طلاق و جدایی شده است.

اسمعیل نژاد در ادامه به آسیب های شبکه های اجتماعی در جامعه پرداخت و افزود: یکی از آسیب های جدی شبکه های اجتماعی مجازی در بعد روانی که به انعطاف پذیری هویتی و شکل گیری هویت های مجازی جدید منجر می شود، مهم ترین پیامدهای سیاسی فناوری های ارتباطی - اطلاعاتی، تضعیف دولت های ملی، اشاعه اطلاعات سیاسی و کاهش مشارکت سیاسی افراد و گروه هاست.

وی آسیب مهم دیگر رسانه های نوین را تأثیر بر افکار عمومی و بسیج عنوان و بیان کرد: به گونه ای که به واسطه این رسانه ها، نوعی فضای عمومی شکل می گیرد و بسیاری افراد، بی آن که یکدیگر را ببینند و تبادل نظر کنند، مانند همدیگر فکر و در نتیجه مانند یکدیگر نیز عمل می کنند. بر این اساس، از طریق تولید پیام، شعار و اندیشه، به شیوه ای هنری و از طریق تصویر، گرافیک، صدا و موسیقی، تصورات دستکاری و بسیج می شوند و در نهایت، فعالیت سیاسی، این امکان را می یابد که با زندگی روزمره آمیخته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها