خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو تبریز:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو تبریز با اعلام این خبر گفت: طرح آرامش بهاری از 28 اسفند سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۴۲۰۲۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، حجت الاسلام خلیلی افزود: برپایی خیمه های معرفت که شامل غرفه های متنوع مشاوره مذهبی، خانواده، خیمه عفاف و حجاب، مسابقات ویژه کودک و غرفه چند رسانه ای، مسابقات فرهنگی، نقاشی، قران بخوان جایزه بگیر، پخش کلیپ ها و فیلم در خصوص مسایل و شبهات دینی مطرح در جامعه، ایجاد نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در امامزاده سید محمد کججانی نیز از برنامه هایی بود که تا امروز اجرا شده و تا آخر تعطیلات عید نوروز ادامه دارد.

وی پذیرایی از زایرین و برپایی نمازهای جماعت از خدمات امامزاده ها و بقعه های شهرستان دانست و بیان: تاکنون حدود 25 هزار زایر از امامزادگان ناحیه دو شهرستان تبریز بازدید کرده اند که امامزاده سید محمد کججانی بیشترین زایر را داشته است.

وی افزود: حضور توریست ها و مسافرین خارجی نیز امسال جلوه ویژه ای به امامزادگان داده بود.

حجت الاسلام خلیلی همچنین از برنامه های اداره اوقاف در خصوص تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری «سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال» گفت: ما آماده همکاری با خیران و سرمایه گذارانی هستیم که تمایل دارند در موقوفات شهرستان سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: گلخانه ها و کارگاه های کوچک اداره اوقاف می توانند با جذب سرمایه گذار و ایجاد تولید و اشتغال در جهت تحقق شعار مقام معظم رهبری گام بردارند.

ارسال نظرات