نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در سطح استان در حدود ۶ هزار و ۶۰۰ نفر به عنوان داوطلب عضویت در شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۴۲۰۴۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، رضا کریمی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: پیرو تصمیماتی که هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان با نظارت بر شورای اسلامی شهر و روستا در قالب هیئت مرکزی با حضور در شهرستانهای استان در دستور کار قرار گرفته جلساتی برگزار شده است تا وظایف مسئولین مشخص شود و در این زمینه مشکلی پیش نیاید.

وی با اشاره به این‌که هدف از تشکیل این جلسات برگزاری هر چه باشکوه‌تر و منظم انتخابات است، افزود: امروز پس از شهرستانهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی با حضور اعضای هیئت نظارت شهرستان و بخش‌های تابعه شهرستان در مشگین‌شهر نیز جلسه‌ای برگزار شده تا بتوانیم انتخابات منسجم و هدفمندی را پیش رو داشته باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: فرماندار شهرستانها به عنوان رئیس اجرایی انتخابات شهرستان و بخشدار شهرستانها به عنوان روسای بخشها به عنوان معتمدین و مسئولان برگزاری انتخابات در روز برگزاری انتخابات شرکت خواهند داشت تا بتوانیم با پیاده‌سازی قانون انتخابات شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات باشیم.

کریمی بیان کرد: در سطح استان در حدود 6 هزار و 600 نفر به عنوان داوطلب عضویت در شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند که با تمهیدات انجام شده انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و 64 روستا و نیز 26 شهر در سطح استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هیئتهای اجرایی همچون  سایر هیئتهای نظارت و بازرسی از 29 بخش تشکیل یافته و در 10 شهرستان تشکیل پیدا خواهد کرد، به گونه‌ای که هیئت اجرایی شهرستان در 10 شهرستان و هیئت اجرایی بخش در 29 بخش و هیئت نظارت نیز در 29 بخش و  10 شهرستان تشکیل پیدا کرده و با تعیین ناظرین شعب اخذ رای در رابطه با بحث رای‌گیری نظارت کامل انجام خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به تعداد داوطلبین عضو شورای اسلامی شهر و روستا به تعداد 170 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان بانوان و مابقی آقایان هستند که انتظار داریم با تعامل و همکاری مسئولین مربوطه انتخابات به صورت هر چه باشکوهتر برگزار شود.

ارسال نظرات