خبرهای داغ:
امام جمعه نهبندان در بازدید از گروه‌های جهادی:

برگزاری اردوهای جهادی در روستاهای محروم باید حمایت شود/ مسئولی که مردم از عملکرد او راضی باشند، انقلابی است

امام جمعه نهبندان گفت: اردوهای جهادی در روستاهای محروم باید حمایت شود و استمرار داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۴۲۱۰۲
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام عباسعلی خزاعی، امام جمعه نهبندان در حاشیه بازدید از گروه جهادی خیبر دانشگاه پیام نور بیرجند در روستای در جمع خبرنگاران گفت: از همه دانشجویان بسیجی که در این اردو حضور دارند تشکر می کنم؛ چراکه اینها در این ایام تعطیلات از سفر و خوشی های خود زدند و تلاش کردند که این ها را با مردم مناطق محروم نهبندان تقسیم کنند.
 
وی افزود: مسئولان هم در دهگردشی های خود باید به روستاهای محروم سفر کنند و از نزدیک مشکلات مردم را بشنوند و در راستای حل آنها قدم هایی بردارند.
 
امام جمعه نهبندان با بیان اینکه بیکاری، فقر و محرومیت و برخی موارد اعتیاد بدلیل مرزی بودن از جمله مشکلات مهم برخی روستاهای نهبندان است که باید مسئولان به آن توجه کنندف گفت: حضور گروه های جهادی در بین مردم روستاهای محروم باعث ایجاد امید و انگیزه در بین آنها می شود و این حضور باید ادامه دار باشد.
 
خزاعی اظهارداشت: دانشجویان با حضور در این روستاها بدلیل اینکه مشکلات مردم را چهره به چهره بررسی می کنند و ان را به مسئولان منتقل می کنند، تاثیر زیادی در حل برخی مشکلات دارند.
 
وی گفت: این دانشجویان برای نوجوانان و جوانان روستا یک الگو هستند و لذا اردوهای جهادی در آینده جوانان و نوجوانان روستا تاثیر دارد و دانشجو می تواند بر روی فکر و ذهن این کودکان اثرهای خیلی خوبی بگذارد.
 
امام جمعه نهبندان با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی در روستاهای محروم باید حمایت شود و استمرار داشته باشد، گفت: این استمرار می تواند حضور یک گروه به صورت چند سال متوالی باشد و یا چند گروه با کارهای مختلف برای چند سال متوالی در روستا حضور پیدا کنند.
 
حل مشکلات روستاها نیازمند مدیریت جهادی است
خزاعی گفت: هنوز در مناطق مختلف شهرستان نهبندان محرومیت زیادی وجود دارد که اگر خواسته باشد از این مناطق رفع محرومیت شود، باید روحیه جهادی که ابتدای انقلاب بود وجود داشته باشد که امروز این گروه های جهادی این روحیه را دارند و فعالیت های خوبی را هم انجام می دهند.
 
وی گفت: این فعالیت ها باید استمرار داشته باشد و لذا کسانی که این اردوها را برنامه ریزی می کنند باید برای استمرار آن هم تلاش کنند.
 
امام جمعه نهبندان گفت: برای اینکه چهره محرومیت را از روستاها برطرف کنیم باید با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی و کارآمد نصب العین باشد تا موفقیت حاصل میشود.
 
خزاعی افزود: هر مدیر و مسئولی که مردم از او رضایت دارند انقلابی کار می کند و انهایی که مردم از آنها راضی نیستند در عملکردشان، انقلابی عمل نکردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار