خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه خبر داد

اعزام 16 گروه جهادی به مناطق محروم سربیشه در ایام نوروز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه گفت: در ایام نوروز 96 تعداد 16 گروه جهادی اعم از میهمان، دانشجویی و محلات به روستاهای محروم این شهرستان اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۴۲۱۳۲
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

محسن کاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: در ایام نوروز 96 تعداد 16 گروه جهادی اعم از میهمان، دانشجویی و محلات به روستاهای محروم این شهرستان اعزام می شوند.

ویافزود: 6 گروه جهادی از تهران و شهر مقدس قم جهت انجام امورات عمرانی ، فرهنگی ، آموزشی ، اشتغال زایی و علمی به روستاهای شهرستان سربیشه اعزام شده اند.

کاری با بیان اینکه پیش بینی می شود در سال 96 قریب به 4 هزار نفر روز در قالب گروههای جهادی جهت خدمت رسانی به مردم در سطح شهرستانداشته باشیم ، گفت: 10 گروه جهادی از داخل خود شهرستان نیز در ایام نوروز امسال به روستاهای شهرستان اعزام می شوند.

وی ادامه داد: در سال 1395 تعداد 168 گروه جهادی در قالب گروههای یک روزه ، هفت روزه و ده روزه جهت انجام فعالیت های جهادی به روستاهای شهرستان سربیشه اعزام شده اند که از این تعداد 11 گروه به تعداد 375 نفر از استان های دیگر و بقیه از خود شهرستان بوده اند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار