خبرهای داغ:
فرمانده حوزه دو شهید قربانی خبر داد
فرمانده حوزه دو شهید امرالله قربانی از اعزام 546 نفر به اردوهای راهیان نور طی یک سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۲۱۴۸
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

حسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به معنویت اردوهای راهیان نور و تاثیرگذاری این اردوها بر رفتارها و افکار جوانان اظهار کرد: در چهارم و پنجم فروردین‌ماه دو گروه از حوزه شهید امرالله قربانی با جمعیتی نزدیک به 150 نفر در قالب سه دستگاه اتوبوس به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه طی دو روز اخیر آخرین گروه‌های اعزام شده به اردوهای راهیان نور به شهر قم بازگشتند، اظهار کرد: این گروه‌ها از بسیجیان پایگاه‌های هفت شهید رجایی، 14 شهید غلامپور و 9 شهدای جهاد تشکیل شده‌اند.

فرمانده حوزه دو شهید امرالله قربانی ناحیه امام حسین(ع) قم در ادامه خاطرنشان کرد: طی سال گذشته بیش از 400 نفر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی و خوزستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع طی یک سال اخیر نزدیک به 546 نفر از پایگاه‌های مقاومت تابعه حوزه شهید قربانی به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند، تصریح کرد: مسؤولان پایگاه‌های تابعه نسبت به برگزاری اردوهای راهیان نور اهتمام جدی داشته و برای انجام این برنامه فرهنگی و معنوی تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهند.

ضیایی بازدید از یادمان‌های شهدا، برگزاری مراسم شبی با شهدا، برپایی حلقه‌های معرفت و توزیع بسته‌های فرهنگی را از اقدامات انجام شده در اردوهای راهیان نور مذکور برشمرد و گفت: در سال جدید نیز استقبال از این اردوها چشمگیر بوده است به همین علت امیدواریم با افزایش حمایت‌های مسؤولان بتوانیم با دریافت کمترین مبلغ از مردم آنها را به سمت مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب اسلامی نسبت به اردوهای راهیان نور نگاه ویژه‌ای دارند، مطرح کرد: بخش‌های مختلف باید در راستای برگزاری این اردوها مشارکت داشته باشند تا بتوانیم به شیوه مطلوبی این اردوها را برگزار کنیم.

فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی ناحیه امام حسین(ع) قم یادآور شد: استفاده از روحانیون برجسته یکی از ویژگی‌های اردوهای راهیان نور این حوزه مقاومت بسیج بوده که تاثیرگذاری قابل توجهی را به دنبال داشته است.

وی از مشارکت بخش‌های مختلف سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) در راستای برگزاری اردوهای راهیان نور تقدیر کرد و گفت: امیدواریم امسال بتوانیم برای اعزام جوانان و نوجوانان به اردوهای راهیان نور برنامه‌ریزی مطلوبی را دنبال کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها