خبرهای داغ:
یادگار هشت سال دفاع مقدس:

وصیت شهدای ما دفاع از ولایت بود/مسئولین به فکر باشند

عسگر قلی پور :وصیت شهدای ما دفاع از ولایت و حریم اهل بیت (ع) چه در سرزمین عراق یا سوریه.
کد خبر: ۸۸۴۲۱۹۶
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ عسگر قلی پور از یادگاران دفاع مقدس که به عنوان راویان فتح همراه کاروانهای استان گلستان به اردوهای راهیان نور سفر کرده است در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :خداوند بر عزت و سر افرازی ملت ما بیفزاید ورهبرمان به سلامت باشد.

وی درادامه گفت :راهیا نور هر سال بهتر ار سال گذشته صورت می گیرد زیرا آگاهی ها بشتر جوانان مشتاق تر هستند و حتی وساطت می طلبند که  مقتل و قدمگاه شهیدان را زیارت بکنند.

قلی پور خاطر نشان کرد : راهیان نور در واقع دروان درس آموز و عبرت آموز دفاع مقدس است که کمترین کاری است که ازدر مقابل آن ن حماسه ها و فداکاری ها دارد صورت می گیرد.

یادگار دفاع مقدس همچنین با اشاره به شعار راهیان نور سال 96 اذعان کرد :انقلابی کسی است که بتواند با شجاعت نشات گرفته از عاشوراحضوری فعال داشته باشد چه در عرصه اقتصادی و سیاسی.

وی تصریح کرد :مسئولین ما بیشتر بفکر بشاند تا فرهنگ عاشورایی ،ایستادگی و اطاعت از ولایت  در جامعه شکل بگیرد .

قلی پور یاد آور شد :رزمندگان ما در دوران سخت و مشکل دفاع مقدس در کمترین امکانات در مقابل ایادی و مستکبرین  ایستادگی کردند و بهترین کسانی که می توانند این فرهنگ را به جامعه منتقل کنند زائرین شهدا هستند.

راوی استان گلستان با اشاره به وصیتنامه شهدای گرانقدر دفاع مقدس خاطر نشان کرد :وصیت شهدای ما دفاع از ولایت بود چه در سرزمین عراق و سوریه  ویا هرجای عالم که نیاز باشد باید این درس رو از بچه های دوران دفاع مقدس گرفت وحماسه رزمندگان ما دفاع از ولایت و حرم آل الله بود.

وی در پایان ابراز داشت : ملت بزرگ ایران اسلامی یک امتحان بزرگ و سرنوشت ساز را در سال 96 در پیش رو دارند و آن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است که باید دقت نظر داشته باشند به کسانی رای بدهند که داری روحیه انقلابی ، ولایت پذیری و استکبار ستیزی باشد و بتواند به منویات رهبری معظم  یعنی همان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال جامه عمل بپوشاند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار