خبرهای داغ:
جعفریان : 1000 نفر از مردم شهرستان رامیان در سال 95 به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۰۰
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ دوم پاسدار جواد جعفریان فرمانده سپاه رامیان در مصاحبه با خبرنگار مستقر در اردوگاه شهدای گلستان در شهر خرمشهر اظهار داشت : 1000 نفر از مردم شهرستان رامیان در قالب کاروانهای راهیان نور غرب و شمالغرب ، دانش آموزی و محلات به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
وی در ادامه با اشاره به حرکت راهیان نور گفت : راهیان نور بیمه کننده یک سال کسانی است که پا در مسیر شهدا می گذارند  یک توفیق بزرگ الهی است.
جعفریان راهیان نور پاتک بزرگ فرهنگی خواند و اذعان کرد :ما باید از این گنجینه (دفاع مقدس) بهینه استفاده کنیم و این فرهنگ به نسل سوم و چهارم انقلاب انتقال داده شود.
فرمانده سپاه ناحیه رامیان همچنین ابراز داشت : مردم ما در 22 بهمن شعار استکبار ستیزی را متجلی کردن و باید بار دیگر با روحیه انقلابی خود در انتخابات سال 96 شرکت کنند و مشت محکمی را به دهان مستکبرین بزنند.
وی در ادامه با اشاره به وصیتنامه شهدا گفت :با بررسی 50 هزار وصیتنامه شهید دریافتند که تمامی آنها یک حرف مشترک داشتند و اینکه پشتیبان ولی فقیه باشید و خانواده شهدا را تکریم کنید و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر این واجب فراموش شده در جامعه پیاده سازی کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها