نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی و راهیان نور کشور خبر داد:
حجه الاسلام دیباچی با اشاره به مقاومت رزمندگان انقلاب اسلامی در مقابله با تکفیریهای مزدور در آزادی کامل سوریه از نصب یادمان شهید محمد بلباسی و شهدای مدافع حرم مازندران در خان طومان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۰۳
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در اردوی سازمان بسیج مستضعفین کشور در جمع زائران مازندران در منطقه اروندکنار در گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلا، با بیان اینکه دلاوری های شیرمردان مازندران، همه ی محاسبات نظامی جهان را برهم زد، گفت: تلاش برای نصب یادمان شهید بلباسی در خان طومان ادامه دارد.

وی با بیان رشادت های رزمندگان لشگر 25 کربلا در عبور از رودخانه اروند، افزود: عبور از اروند عنایت خدا بود آن هم با آن جزر و مد عجیب رودخانه اروند در آن شب عملیات، اما رزمندگان ما توانستند با توکل به خدا و عزم و اراده خود خط را بشکنند.

حجت الاسلام حسینی گفت: دلاوری های مازندرانی ها در فتح فاو مثال زدنی بود و همه ی محاسبات کارشناسان بزرگ نظامی دنیا را رزمندگان مازندرانی بهم زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در اردوی سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: حضور مردم به ویژه جوانان و دانش آموزان در مناطق عملیاتی پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع دست اندرکاران راهیان نور بسیار پرشور تر شده است.

وی از شهید مدافع حرم محمد بلباسی به عنوان بهترین نیروی اردویی و جهادی کشور یاد کرد و افزود: شهید بلباسی یک جوان خستگی ناپذیر، پرتلاش و همیشه متبسم بود که با روحیه خستگی ناپذیر خودش برای زائران مازندرانی راهیان نور زحمات زیادی کشید و امکانات فراوانی را برای رفاه زائران فراهم می کرد.

مسئول نماینده گی ولی فقیه در اردوی بسیج مستضعفان کشور گفت: شایسته است اردوگاه شهید باکری در خرمشهر با توجه به زحمات فراوانی که این شهید بزرگوار برای برپایی اردوگاه مازندران کشیده است به نام مبارک شهید بلباسی مزین شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: با برنامه ریزی این سازمان بزودی راهیان نور در مناطق عملیاتی عراق و سوریه راه اندازی و تلاش می شود به زودی یادمان خادم الشهید محمد بلباسی در خان طومان شاخته و نصب شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها