یادمان چیلات با یاد شهدای عملیات کربلای 6 در خوزستان افتتاح شد/ عهده داری 513 بسیجی در خادمی زائران سرزمین نور

موقر از افتتاح یادمان چیلات با حضور مسئولان استانی و خانواده های معظم شهدا خبر داد و گفت : هنوز برخی از شهدای مازندرانی که در عملیات کربلای 6 حضور داشتند در آن منطقه تفحص نشدند.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۱۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ قاسم موقر مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعزام کاروان های راهیان نور محلات از 17اسفندماه با پیش بینی19 هزار نفرزائرمازندرانی شروع شده، گفت: با توجه به استقبال بی نظیر مردم شهید پرور استان تا کنون بازدید ده ها هزار نفرعاشقان راه شهدا از مناطق عملیاتی جنوب محقق شده است.

 

وی افزود:هزاران مازندرانی زمان تحویل سال نو و همزمان با روز میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها) و امام خمینی (رحمت الله علیه) زائر مناطق عملیاتی جنوب بودند.

 

سرهنگ موقر با بیان اینکه یکهزار و 700نفر از این تعداد زائر در هفت تپه و 2هزار و500نفر زائر در شلمچه حضور داشتند، یادآورشد: ویژه برنامه تحویل سال نو با حضور زائران کربلای ایران به صورت زنده از سیمای مازندران پخش شد.

 

وی به برگزاری مراسم تجلیل از علمدار اردوهای جهادی شهید مدافع حرم محمد بلباسی اشاره کرد و گفت: در اولین شب از اعزام زائرین راهیان نور مراسم باشکوهی با استقبال زائران و خادمین شهدا برای بزرگداشت یاد و خاطره شهید بلباسی در اردوگاه مازندران در خرمشهر برگزار شد.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مازندران درخصوص اعزام کاروان خانواده های شهدا به مناطق عملیاتی اظهار داشت: 5 خانواده شهدای مدافع حرم و 5 خانواده شهدای دفاع مقدس و یک خانواده شهید مرزبانی میهمان اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر بودند.

 

سرهنگ موقر تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده، یادواره شهدای مدافع حرم مازندران 26اسفند ماه جاری در دانشگاه آزاد خرمشهر برگزار  شد.

 

وی از افتتاح یادمان چیلات در روز جمعه 27اسفند با حضور مسئولان استانی و خانواده های معظم شهدا خبر داد و گفت : هنوز برخی از شهدای مازندرانی که در عملیات کربلای 6 حضور داشتند در آن منطقه تفحص نشدند.

 

سرهنگ موقر از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در معراج شهدا با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم خبر داد و بیان داشت: تا کنون 8 استان کشور از خدمات سپاه کربلا مازندران در اردوهای راهیان نور بهره مند شدند.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مازندران یادآورشد: از اول اسفند تا کنون513 خادم شهید به یادمان های چزابه، هفت تپه، یادمان اندیمشک و اردوگاه شهدای مازندران اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار