مسئول اردویی و راهیان نور سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:
مسئول اردویی و راهیان نور سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:یکی از برکت های اجرای راهیان نور دریایی،آشنایی مردم با مظلومیت، ایثارو فداکاری مردم استان هرمزگان در زمان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۳۳
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
 رسول جهانداری مسئول اردویی و راهیان نور سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، اظهار داشت: راهیان نور دریایی از بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته شروع و تا دوازدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم  از اردوی راهیان نور دریایی گفت: اعزام کاروان های راهیان نور دریایی در دو مرحله صبح و بعد از ظهر انجام می شود، که در نوبت صبح بازدید از گلزار شهدا جزیره هرمز صورت می گیرد و در نوبت بعد از ظهر در قالب یک سفر دریایی سه ساعته است.

جهانداری افزود: هر گاه اسمی از راهیان نور برده می شود؛ ذهن ها  به سمت شلمچه می رود اما در راهیان نور دریایی مردم با از خودگذشتگی ها ی مردم استان هرمزگان که در دریا به صورت مستقیم با دشمن و بدون سنگر مبارزه می کردند آشنا می شوند.

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه امام سجا(ع) استان هرمزگان تصریح کرد: یکی از افتخارات ما وجود سردار شهید اسحق دارا و شهید اسدالله رییسی است که به صورت مستقیم با آمریکایی ها نبرد کردند و یک بالگرد پیشرفته آنها را به قعر آبهای نیلگون خلیج فارس و عمان رساندند.

وی بازدید از موزه دفاع مقدس جزیره هرمز؛ گلزار شهدای گمنام این جزیره و روایتگری راویان هشت سال دفاع مقدس را از جمله برنامه های فرهنگی راهیان نور دریایی اعلام کرد.
ارسال نظرات