خواهران بسیجی زائرکوی نور به تعداد 42نفر در قالب یک کاروان در فروردین ماه 96 از شهرستان بهشهر راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۴۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بار دیگر عطر خلوص و ایثار در کاروان‌ راهیان نورحوزه مقاومت حضرت زینب (س) پیچید و این بار نیز در ایام نوروز و با حرکت کاروان خواهران بسیجی‌ مزین به نام شهیدی از  ناجا (عباس معصومی) و گرامیداشت شهدای بهشهر عازم مناطق جنگی دوران دفاع مقدس که به نوعی حج بصیرتی بوده حرکت نموده و بوی سرزمین راهیان نوربه مشام رسید .
خواهر عقیلی فرمانده حوزه مقاومت حضرت زینب س شهرستان بهشهر در مراسم بدرقه کاروان با اشاره به اینکه تعداد 42نفر از خواهران بسیجی زائرکوی نور که در فروردین ماه 96  از شهرستان بهشهر راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند بیان کرد: حضور نیمی از افراد شرکت کننده در این اردوکه توفیق زیارت اولی نصیبشان گردید و سعادتی در امتداد راه سرخ شهدا به جلوه درآمد.
وی افزود: بازدید از یادمان کربلای 5، دهلاویه ،والفجر 8 و پهنای اروند انجام شده و به‌ وسیله راویان حاضر از چگونگی عملیات ها و رشادت های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس آشنا شده که در راستای ترویج فرهنگ ایثار تاثیر‌پذیری دارد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها