مادر شهید دوامی:

مناطق عملیاتی دفاع مقدس کربلای دوم ماست

این مناطق عملیاتی کربلای دوم ماست. تمام ائمه(ع) و امام زمان (عج)در این جا حضور دارند. و برای همین زائران قدردان شهدا هستند که آنها را دعوت کردند. شبیه امام زادگانی که با دعوت به زیارت آنها می روند. زائران حس میکنند آمدن به اینجا قسمتی بود که نصیب آنها شد.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۷۰
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مادر شهید راز 21 در مناطق عملیاتی دفاع مقدی با اشاره به حلول سال نو گفت: امیدوارم سال نو ، سالی پربار و پر از موفقیت برای مردم  باشد . من مادر شهید سید علی دوامی و خواهر شهید محمودنیکدوز هستم . خوشحالم  از اینکه در اینجا حضور داردم .راهیان نور برای جوانان بسیار تاثیرگزار و مفید است .  بسیاری از جوانانی که وارد این مناطق می شوند دچار یک تحول و دگرگونی می شوند که این نشانه خودسازی است .
  چون با جوانان ، قشر دانش آموز و دانشجو سروکار دارم از نزدیک شاهد هستم که با راهیان نور الگوگیری جوانان از شهدا بیشتر شده است .
شهدا حاضرو ناظر براعمال و رفتار ما هستند. من با فرزند شهیدم زندگی میکنم و اصلا تصور نمیکنم سید علی نیست . حضور در این مناطق که هر ساله می آیم آن را برای خود واجب می دانم . اینجا سرزمین پاک و مطهری است .
شهادت پایان نیست  بلکه تولد و آغاز دیگری است.  شهدا کارشان تمام نشده است بلکه آنها زنده هستند و  می بینیم  مشکلات این دنیای ما را حل می کنند. دگرگونی هایی که در مملکت ایجاد می شود . در زندگی و امور دنیایی مشکلی داریم می بینیم شهدا گره کور مشکلات را باز می کنند.
ما نباید طوری رفتار کنیم که دشمنان را شاد کنیم یا درصدد شاد کردن دشمن بربیاییم بلکه باید توی دهن دشمن هم بزنیم.  
ما باید به شهدا افتخار کنیم . سیدعلی تک فرزند پسر من بود ولی من الان هزاران پسر دارم و همه جوانان این مرز و بوم  فرزندان من هستند.

زائرانی که دفعه اول به این مناطق می آیند با دیدن این مناطق به فکر فرو می روند  که چه جوانان نخبه ای در این مناطق  به شهادت رسیدند. چه رشادت هایی جوانان  داشتند. این مناطق عملیاتی کربلای دوم  ماست.  تمام ائمه(ع) و امام زمان (عج)در این جا حضور دارند. و برای همین زائران قدردان شهدا هستند که آنها را دعوت کردند. شبیه امام زادگانی که با دعوت به زیارت آنها می روند. زائران حس میکنند آمدن به اینجا قسمتی بود که نصیب آنها شد.

شور و نشاط زائران باراولی نشان دهنده این است که از طرف شهدا دعوت شدند و این باعث می شود خود را برای خدمت به انقلاب و کشور آماده کنند. شما مشاهده می کنید هر زائری با دست پر به شهر خودش باز میگردد.
 مادران شهدا به این سرزمینی که پر شده از خاطرات فرزندان شهیدشان عشق می کنند.
و ما هم سال 96 را به فال نیک گرفتیم تا سالی پرباری باشد برای حل مشکلات جوانانی که با بیکاری دست و پنجه نرم می کنند.

کمرنگ شدن ازدواج بین جوانان معضل دیگری است که مسئولان باید در این زمینه تفکر کنند و فکری برای حل این مشکل داشته باشند. مسئولان فکر کنند جوانان این ممکلت که با تحصیلات عالیه بیکار هستند، فرزندان خودشان بوده و برای حل این معضل اقدامات اساسی انجام دهند . درد جامعه بیکاری جوانان است . 

مسئولان باید تکانی به خود بدهند و دل مادران شهدا را با حل مشکلات جوانان شاد کنند.

خوابی یکی اشنایان دید اینکه سید علی  گفته بود من فرصت ماندن در خانه را ندارم باید بروم تهران به کمک مردم که این مصادف شده بود به روزهای فتنه 88 . هتک حرمتی که در روز عاشورا شده بود، شهدا  حاضر شدند و با مدد شهدا این فتنه جمع شد.

  سیدعلی 6 سال در جبهه حضور داشت و  برادر شهیدم هم 6 سال در جبهه بود  . کسانی عمرشان را در تلاش و مجاهدت برای انقلاب و اسلام صرف شد و برای آن زحمت کشیدند .برخی مسولان نبایدخون شهدا را  برای کارهای دنیایی خود پایمال کنند .
بعضی  مسئولان  هم  کر و کور شده اند ، سخنان رهبر انقلاب را نمی فهمند و خلاف آن عمل می کنند. 
ما  ولایت پذیر هستیم و آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبری داریم  و ان شاء الله کاری کنیم که در سال جدید دل رهبرمان را با عمل به فرامین معظم له  شاد کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار