خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گمیشان ؛

راهیان نوریک حرکت نرم فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن

رحمانی : راهیان نور یک حرکت نرم فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن است واین حرکت بزرگ یک تکلیف اعتقادی است.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۷۲
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ دوم پاسدار باقر رحمانی فرمانده سپاه ناحیه گمیشان در مصاحبه با خبرنگار مستقر در اردوگاه شهدای گلستان اظهار داشت : راهیان نوریک حرکت نرم فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن است و تکلیف اعتقادی در مقابل هجمه دشمن می باشد.
وی درادامه افزود :این کارباشکوه یک منظومه ای است که میتواند راه گشا باشد ،رهبری کند و پاتکی است در برابر هجمه دشمنان خارجی و داخلی.

رحمانی همچنین با اشاره به شعار راهیان نور سال 96 اذعان داشت :شعار من انقلابی ام بیانگر این موضوع است که هر کجا از مواضع انقلابی خودمان کوتاه آمدیم چه در عرصه سیاسی و اقتصادی دچار عقب گرد و عقب ماندگی فاحشی شدیم.

فرمانده سپاه ناحیه گمیشان ادامه داد :باتمام وجود در عرصه های مختلف نگاه انقلابیون را باید نهادینه بکنیم.

وی همچنین با اشاره به عرصه های نبرد دشمن در برابر جمهوری اسلامی گفت : عرصه های نبرد دشمن به شکلی نوین درآمده است و بعد از جنگ تحمیلی گستردگیش بیشتر شده که راه مقابله با این تهدیدات داشتن روحیه انقلابی و تکلیف مداری  است.

رحمانی ابراز داشت :هدف دشمن از دخالت در موضوعات سیاسی نفوذ است در تصمیم گیری ارکان نظام چه در قانون گذاری و چه در قوه مجریه دشمن در صدد این است که ما را به اشتباه وارد سازد.
فرمانده سپاه ناحیه گمیشان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر رو روستا گفت :مردم کسی که روحیه انقلابی دارد را انتخاب کنند.
وی در پایان اظهار داشت : 650 نفر از مردم اهل تسنن شهرستان گمیشان  به یادمانهای دفاع مقدس در غرب و شمالغرب و همچنین جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور محلات و دانش آموزی اعزام شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها