چهارمین جشن متفاوت دامادی در بافق برگزار شد + عکس

امام علی (علیه السلام) فرمودند :بهترین وساطتها این است كه میان دو نفر در امر ازدواج وساطت شود تا سر و سامان بگیرند.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۹۲
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق،؛ شب گذشته چهارمین جشن متفاوت دامادی با اجرای برنامه هایی شاد به سبک اسلامی با محوریت کسب رضایت امام زمان (عج) توسط کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) برگزار شد.

در ابتدا، برنامه شعر خوانی طنز جشن عروسی و بیان خاطرات کوتاه "سبک ازدواج شهدا" توسط عباسعلی محمدی اجرا شد و سپس از طرف کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) کمک هزینه سفر زیارتی قم- جمکران، لوح یادبود و کتاب زندگی نامه آیت الله بافقی به این زوج تقدیم شد.

همچنین توسط یکی از خیّرین محترم بن خرید مواد غذایی به مبلغ ١٥٠ هزار تومان، با همکاری و حمایت فروشگاه یاس کبود به این زوج اهداء گردید.

و در ادامه مداح اهل بیت(ع) کربلایی عبدالرضا صباغیان به مولودی خوانی پرداخت.

ضمناً از مسئولین محترم درخواست داریم تا از این برنامه ها حمایت مادی و معنوی کرده و از خیّرین گرامی دعوت بعمل می آوریم تا با دست پر مهر خود در امر جشن ازدواج اسلامی شریک شوند و ما را یاری نمایند.

همچنین کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)، آمادگی خود را جهت برنامه ریزی، مدیریت و اجرای جشن های عروسی اسلامی و شاد و متنوع با محوریت کسب رضایت امام زمان(عج)، بصورت رایگان اعلام می دارد.

پل ارتباطی کانون: ۰۹۱۴۰۴۶۳۹۵۵


ارسال نظرات
آخرین اخبار