در پی رحلت امام جمعه فقید مهریز:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز پیام تسلیت صادر کرد

سرهنگ سلمانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز در پی رحلت امام جمعه فقید مهریز پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۹۴
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز؛ سرهنگ دوم پاسدار علی اصغر سلمانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز درخصوص رحلت امام جمعه مهریز، حجت الاسلام و المسلمین علی برهان پیام تسلیت صادر کرد:

انالله واناالیه راجعون

رحلت عالم مجاهد، مبارز انقلابی و با بصیرت، حضرت حجت الاسلام و المسلمین علی برهان، امام جمعه فقید شهرستان مهریز را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی و مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و شاگردان ایشان و به ویژه بیت شریف ایشان و عموم مردم شهیدپرور شهرستان دارالولایه مهریز تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علوّ درجات را برای آن عزیز سفر کرده مسألت می نمایم.

سابقه درخشان علمی، انقلابی و مبارزاتی ایشان در قبل و پس از پیروزی انقلاب و ثبات قدم در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و دفاع جانانه از ولایت از ایشان شخصیتی ممتاز و کم نظیر ساخته بود که بدون شک فقدان آن، ضایعه ای برای انقلاب، استان یزد و به ویژه شهرستان مهریز خواهد بود.

ضمن عرض تسلیت مجدد به همه ارادتمندان و خانواده محترم این عالم فقید، از خداوند متعال مسألت می نمایم تا در این ماه پر خیر و برکت، ایشان را میهمان سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و ابوی و اخوی شهید ایشان قرار دهد. ان شاءالله

سرهنگ دوم پاسدار علی اصغر سلمانی شوازی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز

ارسال نظرات