بهترين حال و هواي اردوگاه ورود خانواده هاي شهداي مدافع حرم بودلذا استقبال از خانواده هاي شهداي مدافع حرم شور و حال معنوي در اردوگاه بين زائران و‌خادمان شهدا ايجاد کرد که به يادمادني ترين خاطره اردوگاه شهداي مازندران در خرمشهر شد.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۹۸
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول اردوگاه شهداي مازندران در خرمشهر با اشاره به استقبال مردم به ويژه جوانان و نوجوانان از راهيان نور ، گفت:  80 درصد از قشر جوانان براي نخستين بار در قالب کاروان هاي راهيان نور، زائر  مناطق عملياتي جنوب بودند.

سرهنگ عزيز الله قادي در جمع خبرنگاران، تعداد پذيرش زائران راهيان نور مازندران در اردوگاه خرمشهر را تا 5 فروردين 11هزار و 650 نفر اعلام‌کرد و افزود: اردوگاه شهداي مازندران در روز گذشته پذيراي 2900 زائر مازندراني براي اسکان بود.

وي تصريح کرد: اردوگاه شهداي مازندران پذيراي زائرين بيش از 8 استان کشور و چندين کشور خارجي از قاره هاي اروپا، آسيا و آفريقا بود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود درباره برنامه فرهنگي اردوگاه شهداي مازندران در خرمشهر گفت: سينما اردوگاه و راديو اردوگاه از جمله برنامه هايي بود که مورد استقبال بي نظير زائران راهيان نور  قرار گرفت .طبق نظرسنجي توسط زائران بهترين برنامه فرهنگي و تاثيرگزارترين برنامه، اجراي سينما اردوگاه با محوريت شهداي مدافع حرم بود.

اين مسئول با بيان اينکه بهترين حال و هواي اردوگاه ورود خانواده هاي شهداي مدافع حرم بود، گفت:  استقبال از خانواده هاي شهداي مدافع حرم شور و حال معنوي در اردوگاه بين زائران و‌خادمان شهدا ايجاد کرد که به يادمادني ترين خاطره اردوگاه شهداي مازندران در خرمشهر شد.

مسئول اردوگاه شهداي مازندان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که زنده نگه داشتن ياد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نيست از مسئولان دولتي استان خواست با حضور خود در بين زائرين مازندراني راهيان نور و با ديدن مناطقي که شهداي ما با خون خود انقلاب را بيمه کردند در آغازين روزهاي سال جديد تجديد بيعتي دوباره با اين شهدا کنند تا با توان بيشتر براي خدمت به مردم سال جديد را آغاز کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها