جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان:

پليس در بخش انتظامي و محسوس، هرچه در توان دارد بكار می گيريد

پليس در بخش انتظامي و محسوس، هرچه در توان دارد بكار گيري مي كند تا مسافران با خيال راحت محل زندگي خود را ترك و به مسافرت بروند.
کد خبر: ۸۸۴۲۳۵۰
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان در حاشيه بازديد از معاونت اجتماعي در مصاحبه اختصاصي در خصوص اقدامات پليس در ايام نورزوز96 گفت: اقدامات فرماندهي انتظامي استان زنجان در تعطيلات نوروز در دو بخش خلاصه مي شود.

سرهنگ جعفر كردلو افزود: بخش اول، اقداماتي است كه فقط مختص ايام تعطيلا ت نوروز و بخش ديگر اقدامات روز طبيعت است كه داراي شرايط خاص بوده و ايجاب مي كند پليس تمهيدات خاصي براي اين روز بينديشد.

وي اظهار داشت: بر اساس نتايج مطالعات و تحقيقات صورت گرفته در ايام تعطيلات نوروز سال هاي قبل در زمينه محاسن و معايب اقدامات، برنامه ريزي جامع انجام گرفته و كليه همكاران صفي و ستادي با تمام قوا آماده ارائه خدمت از نقطه صفر حوزه استحفاظي تا سراسر پهنه جغرافياي استان مي باشند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان افزود : امنيت از دغدغه هاي اساسي مردم بوده و احساس امنيت، لازمه سفرها به ويژه سفرهاي نوروزي است.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: در ايام تعطيلات نوروز قالب نيروه ها در سه بخش بكارگيري مي شوند در بخش پليس راه و راهور حضور نيروها پرنگ بوده و مردم و مسافران حضور فيزيكي آنان را در جاده ها و شهرها مشاهده مي كنند.

وي تصريح كرد : پليس در بخش انتظامي و محسوس، هرچه در توان دارد بكار گيري مي كند تا مسافران با خيال راحت محل زندگي خود را ترك و به مسافرت بروند.

كردلو اظهار داشت : در زمينه پيشگيري از جرائم و سرقت پليس با برنامه ريزي خوبي كه صورت داده در ايام تعطيلات نوروز در آماده باش كامل است و با جرائم برخورد مي كند .

وي با اشاره به اينكه با تلاش همكاران و همراهي مردم وقوع سرقت ها در ايام تعطيلات نوروز در استان كاهش داشته است ،گفت : در سرقت هاي خرد كمي با افزايش روبرو بوديم كه اميد است با تلاش كاركنان و همراهي و همكاري مردم شاهدكاهش آن نيز باشيم.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان خاطر نشان كرد : اقدامات فرماندهي انتظامي استان در لايه سوم و نامحسوس با شركت پليس هاي تخصصي از قبيل مواد مخدر ، آگاهي و ... اقدامات گسترده اي به منظور شناسايي ، رصد و دستگيري مجرمان انجام مي شود كه اميدواريم بتوانيم شعار " ما پليس را نمي بينيم ولي پليس ما را مي بيند در اين بخش به صورت كامل محقق شود.

وي اظهار اميدواري كرد: هموطنان از خدمات پليس راضي بوده و از دعاي خير خود خادمان خود را در مجموعه فرماندهي انتظامي استان بي نصيب نكنند.

گفتني است، جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان كه به همراه سرهنگ عباسي معاون طرح و برنامه اين فرماندهي از معاونت اجتماعي باز ديد مي كرد، از تلاش ها ي صورت گرفته در مجموعه معاونت اجتماعي تقدير و تشكر كرد.

ارسال نظرات