خبرهای داغ:

ایستگاه کمک به بازسازی عتبات‌عالیات در معراج شهدای اهواز برپا شد

ایستگاه کمک به بازسازی عتبات‌عالیات در معراج شهدای اهواز در پادگان شهید محمودوند راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۸۴۲۳۶۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
ایستگاه کمک به بازسازی عتبات‌عالیات در معراج شهدای اهواز واقع در پادگان شهید علی محمودوند در اتوبان سردار شهید اسکندری برپا شده است.

در این ایستگاه که از سوی ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان خوزستان برپا شده، نذورات و کمک‌های کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور و زائران شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس جمع‌آوری می‌شود.

فعالیت ایستگاه کمک به بازسازی عتبات‌عالیات هر روز صبح در معراج شهدای اهواز آغاز می‌شود و تا پاسی از شب به صورت یکسره ادامه دارد و زارئران شهدا می‌توانند کمک‌های خود را به این ایستگاه تحویل دهند.

در ایستگاه کمک به بازسازی عتبات‌عالیات کمک‌های میهمانان شهدا و زائران سرزمین نور برای بازسازی حرم مطهر عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) در دمشق سوریه جمع‌آوری می‌شود.

همچنین در این ایستگاه کمک‌های مردمی برای ساخت صحن نورانی حضرت فاطمه‌زهرا(س) در حرم علوی که ستاد بازسازی عتبات‌عالیات خوزستان در آن مشارکت دارد نیز جمع‌آوری خواهد شد.

این ایستگاه که در ایام نوروز فعالیت دارد و تا روز 14 فروردین آماده دریافت نذورات و کمک‌های کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور و دیگر زائران شهدا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها