مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی:

ماهواره زمینه ساز انحراف و سقوط اخلاقی است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی ماهواره را زمینه ساز انحراف و سقوط اخلاقی دانست و گفت: با توجه به این که دشمنان ما استحکام بنیان خانواده را هدف قرار داده اند؛
کد خبر: ۸۸۴۲۳۷۳
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

حجت الاسلام علی لرستانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان  با بیان اینکه ماهواره زمینه ساز انحراف و سقوط اخلاقی است، اظهار داشت: اهداف کشورهای غربی کشاندن جامعه به ناسالمی است و اگر خانواده های ما صحیح و طبق سنت الهی تربیت شوند در حفظ جامعه سالم بسیار مؤثر است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی با اشاره به اینکه بیشترین قشری که خطر متوجه آنها می شود جوانان هستند، اظهار داشت: خانواده ها و مسؤولان وظیفه دارند با فرهنگ سازی و شناخت آسیب های مخرب به فکر مقابله با دسیسه های دشمنان باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما استحکام بنیان خانواده را هدف قرار داده و ارزش حاکم را متزلزل کرده اند، افزود : این قشر در راستای خوراک فکری و فرهنگی جوانان تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: شبکه های ماهواره ای با ایجاد بستر نامناسب، ترویج به مدگرایی آرایش و پوشش زننده، به نمایش گذاشتن روابط نامشروع، دعوت به بدی و فحشا از سوی فرقه های ضاله همچون شیطان پرستی، نمایش تصاویر خشونت، افزایش جنایت با سلاح سرد و گرم ترس بیننده را از بین برده و نه تنها بنیان خانواده را متزلزل کرده بلکه سبب ایجاد فساد خانوادگی می شوند.

حجت الاسلام لرستانی با بیان اینکه دشمنان ما با هدف قرار دادن کانون پرمهر خانواده دست به تبلیغات گسترده زده و آحاد جامعه را در برابر هرزگی و برهنگی قرار می دهد و ریشه زندگی را خشک می کند، تصریح کرد: رسالت اصلی مسؤولان فرهنگی ایمن‌سازی افراد به ویژه جوانان و نوجوانان در برابر هجوم بیگانگان و افزایش قدرت

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی افزود: ایمن سازی نیز تنها با برنامه ریزی هم‌آهنگ و دراز مدت، برای فرهنگ سازی دینی، گسترش شناخت معارف الهی و تنومند ساختن باورهای اصیل مذهبی در جامعه امکان پذیر است.

وی گفت : نوجوانان باید به گونه‌ای تربیت شوند که آگاهانه و با اختیار کامل از آلودگی و گناه پرهیزکنند، و والدین نباید با تأمین امکانات برای فرزندان آنها را به حال خود رها کنند.

 
 انتهای پیام /ز
ارسال نظرات