نماینده ولی‌فقیه در لرستان: در انتخابات ریاست جمهوری باید فرد اصلح را انتخاب کنیم، کسی که به دنبال اشتغال بوده و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را دنبال کند و باانگیزه و پر تحرک باشد.
کد خبر: ۸۸۴۲۳۷۶
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با تبریک آغاز ماه رجب اظهار داشت داشت: ماه رجب فضیلت بسیاری دارد چراکه رجب ماه خداوند است و هر کس اعمال ماه رجب را انجام دهد جزء رجبیون قرار می‌گیرد.

وی به شهادت امام هادی (ع) و سوم ماه رجب که با دوازدهم فروردین مصادف شده است، اشاره کرد و افزود: دوازده فروردین روز جمهوری اسلامی است و مهمترین هدف امامان ما نیز تشکیل حکومت اسلامی و حفظ جامعه اسلامی بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: ما باید خدا را شکر کنیم که این هدف ائمه در زمان فعلی ما به برکت مجاهدت‌های امام بزرگوار و خون شهیدان عملی شده و جمهوری اسلامی ایران تشکیل و در دوازده فروردین با رأی مردم تثبیت شد.

وی تصریح کرد: دوازده فروردین روز پیروزی حکومت‌الله بر حکومت طاغوت و روز عید ملی و مذهبی ما است و باید این ایام‌الله را گرامی بداریم.

میرعمادی با اشاره به سیزده فروردین و روز طبیعت بیان کرد: سلامت طبیعت و سلامت محیط زیست در این است که ما درختان و گیاهان را حفظ کرده و از بین نبریم چراکه استفاده کردن از نعمت‌ها مسئولیت‌آور است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان حفظ و نگهداری از طبیعت را یک وظیفه شرعی دانست و گفت: با توجه به وضعیت گرد و غبار و تغییرات جوی باید طبیعت را حفظ کرده و اگر کسی طبیعت را از بین می‌برد باید او را امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

وی درخت را مظهر حیات دانست و افزود: انسان به وسیله این درختان زنده است بنابراین اگر از نعمت‌های اللهی استفاده می‌کنیم باید آنها را قدر بدانیم.

میرعمادی اظهار داشت: بعد از سیزده فروردین و تعطیلات کشور برای دو امر مهم انتخابات و تولید و اشتغال آماده می‌شود.

وی انتخابات 96 را در درجه نخست اهمیت قرار داد و تصریح کرد: ما در انتخابات سه هدف اصلی را دنبال می‌کنیم که نخست مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و دومین هدف نیز این است که انتخابات سالم و با رعایت کامل قوانین و به دور از تفرقه برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه کاندیدای انتخابات از دادن وعده‌های دروغ خودداری کنند عنوان کرد: کسانی که کاندیدای شورای اسلامی شهر هستند باید اخلاق را رعایت کرده و نباید وعده‌های دروغ به مردم دهند.

وی افزود: هدف سوم در انتخابات، انتخاب فرد اصلح است یعنی کسی که به درد جامعه بخورد و در انتخابات ریاست جمهوری باید فرد اصلح را انتخاب کنیم، کسی که به دنبال اشتغال بوده و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را دنبال کند و باانگیزه و پر تحرک باشد.

میرعمادی بیان کرد: در انتخابات شوراها با توجه به اینکه شهر، شورا و آبادانی می‌خواهد باید کاندیداها با برنامه باشند و ما در انتخاب‌ها باید معیارهای صحیح را مد نظر قرار دهیم.

وی بیان کرد: نام‌گذاری سال با توجه به نیاز اصلی کشور یعنی تولید و اشتغال و رفع بیکاری است و تحقق شعار سال با انتخاب فرد اصلح است.

امام جمعه خرم‌آباد ضمن تسلیت سالگرد رحلت آیت‌الله بروجردی مصادف با دهم فروردین گفت: آیت‌الله بروجردی نه تنها افتخار مردم لرستان بود، بلکه افتخار جهان اسلام و استوانه دین و معرف مکتب اهل بیت و بنیان‌گذار تقریب مذاهب بوده است

وی با اشاره به خدمات آیت الله بروجردی گفت:خدمات آیت الله بروجردی جهانی بوده است و جهان از وجود ایشان بهره‌مند شده است و هنوز هم شاگردان و آثار و برکات ایشان همچون نور تابان موجب بهره مندی مسلمانان است.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات