امام جمعه کوهدشت:

همه دست بدست هم بدهیم ومشکل بیکاری را حل کنیم

امام جمعه کوهدشت گفت : برخی از مسئولین از تذکر ناراحت می شوند ,نباید از تذکر ناراحت شد ,تذکر بسیار برای افراد فهیم و دانا مفید است بلکه همه باید دست بدست هم بدهیم ومشکل بیکاری را حل کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۲۳۸۵
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کوهدشت ضمن بیان تلاش همه جانبه در انجام شعار مقام معظم رهبری اظهار داشت: افرادی که فقط دنبال سیاست بازی و سیاست زدگی باشند ،روی سعادت را نمی بینند و انسان چراباید دنبال عیب دیگران باشد ولی از عیب خود غافل باشد.

وی افزود: طبق قانون اساسی اصل سوم تبصره دوازدهم پی ریزی اقتصادصحیح عادلانه وبر عهده دولت است و اقتصادصحیح، اقتصادی است که امکانات در آن شناسایی و بررسی شود .

وی عنوان کرد : اقتصاد صحیح هم چنین شامل نیروی مدیر سالم ,متدین ,کاربلد,نه اینکه این چپ است و آن راست است ,این چه مدیریتی است !؟

امام جمعه کوهدشت بیان کرد : برخی از مدیران خیال می کنند حکومت رضا خانیه! نه نماز جماعتی؛ نه عبادتی ؛ و در رسیدگی به کار های مردم کم کاری می کنند ،پس چه کسی باید پاسخگوی مسائل مردم باشد.

وی رمز پیشرفت جامعه را ایستادگی در برابر مشکلات وسرمایه ریزی در بخش های اقتصادی دانست و گفت: امام صادق فرمودند مردم به سه چیز نیاز دارند ابتداء امنیت ، دوم عدالت و سوم رفاه نسبی؛ این وظیفه نظام اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی تصریح کرد: برخی از مسئولین از تذکر ناراحت می شوند ,نباید از تذکر ناراحت شد ,تذکر بسیار برای افراد فهیم و دانا مفید است بلکه همه باید دست بدست هم بدهیم ومشکل بیکاری را حل کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما بایستی قناعت پیشه کنیم وسه اصل مهم ( تولید ,توضیع,مصرف) را هم درنظر بگیریم.

 
انتهای پیام /ز

ارسال نظرات