رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان:
تا پایان روز نهم فروردین امسال 274 خانواده شامل 990 نفر در مراکز اسکان فرهنگیان مورد پذیرش قرار گرفته اند.
کد خبر: ۸۸۴۲۳۹۵
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان با اشاره به پذیرش 274 خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان استان زنجان گفت: تا پایان روز نهم فروردین امسال 274 خانواده شامل 990 نفر در مراکز اسکان فرهنگیان مورد پذیرش قرار گرفته اند.

رهبر طوماری تعداد نفرات اسکان داده شده بر مبنای روزهای اقامت را در این تاریخ 1582 نفر روز اعلام کرد و افزود: در مجموع روزهای پذیرش فرهنگیان از 27 اسفند سال قبل تا 9 فروردین ماه، در کل استان به تعداد 4345 خانواده خدمات اسکان ارائه شده است.

وی تعداد نفرات پذیرش شده در این مدت را 15 هزار و 647 نفر برشمرد و اظهار داشت: با احتساب تعداد روزهایی که مهمانان فرهنگی در استان اقامت داشته اند 25 هزار و 33 نفر روز تا 9 فروردین در مدارس استان اسکان یافته اند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، ارتقاء امکانات و خدمات ارائه شده نسبت به سال قبل را از جمله برنامه های اسکان در سال جدید خواند و افزود: علاوه بر تجهیز و ارائه خدمات مطلوب به خانواده های فرهنگیان، امسال با افزایش بیش از 50 درصدی پذیرش فرهنگیان مواجه بودیم .

وی تعداد مدارس مورد نظر جهت اسکان را 76 مدرسه و 760 کلاس اعلام کرد که از این تعداد 280کلاس مربوط به مدارس شهر زنجان می باشد.

ارسال نظرات