امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های نمازجمعه بر ضرورت توجه ویژه مسئولان به رعایت حق الناس تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۴۲۴۱۱
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
خطیب موقت جمعه یاسوج در جمع نمازگزاران امروز این شهر در مصلی امام خمینیتوجه مسئولان به حق الناس گفت: اگر مسئولان سیره ائمه بخصوص امام علی(ع) را الگو قرار دهند حقی از کسی ضایع نمی شود و جامعه از عطر خوش عدالت لبریز می شود .
حجت الاسلام موسوی اعظم به مناسبتهای پیش رو از جمله سالروز شهادت امام هادی علیه السلام و 12 فروردین روز جمهوری اسلامی هم اشاره کرد و افزود: مردم و متولیان تلاش کنند تا 13فروردین روز طبیعت به ضد آن تبدیل نشود .
امام جمعه موقت یاسوج به برخی رفتارهای نادرست در روز همدلی با طبیعت مثل ریشه کنی گیاه هان کوهی و ریختن زباله در دامن طبیعت اشاره کرد و گفت:حفاظت از طبیعت و محیط زیست تنها وظیف یک نهاد خاص نیست بلکه باید به یک فرهنگ و رسالت همگانی تبدیل شود .
پیش از خطبه های نماز جمعه هم رئیس دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان دراستان درسخنانی به اهمیت همه پرسی 12 فروردین سال 1358 اشاره کرد و گفت: رای قاطع و حداکثری ملت به جمهوری اسلامی ایران برای همیشه انقلاب را بیمه کرد .
حجت الاسلام خرم روز انتخابات 29 اردیبهست را بسیار حساس و مهمترین رویداد سال 96 برشمرد و گفت: با نزدیک شدن به این رویداد مهم سیاسی تلاش رسانه های بیگانه و شیپورهای تبلیغاتی دشمنان نظام برای کاهش میزان مشارکت مردم و برهم زدن فضای انتخابات بیشتر شده است .
وی افزود: ملت ایان با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب هوشیارانه و با حضور حداکثری در انتخابات آتی بار دیگر نقشه دشمنان را خنثی و برگ زرین دیگری بر افتخاراتشان می افزایند .
رئیس دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان دراستان امنیت و سلامت انتخابات را مهمتریت دغدغه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب خواند و تا کیدکرد: ملت بیدار ایران برای خلق حماسه ای دیگر بدون در نظر گرفتن قومیت گرایی و تعصبات طایفه ای شعور بالای سیاسی شان را در دو انتخاب مهم به نمایش خواهند گذاشت.
ارسال نظرات