ما مي توانيم از پتانسيل هاي جاذبه هاي طبيعي در روستاها براي عكاسي و همچنين از پتانسيل غذاهاي محلي در روستاهاي هدف گردشگري براي جذب گردشگر استفاده كنيم.
کد خبر: ۸۸۴۲۴۳۰
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مديركل ميراث فرهنگي زنجان در جلسه بررسي عملكرد شهرستان هاي استان در حوزه برنامه هاي متفاوت 96 با اشاره به طراحي پنج نمونه چاقو با طرح جديد در زنجان گفت: پنج نمونه چاقو با طرح جديد در راستاي كسب سهم بيشتري از بازار چاقوي زنجان توليد شده است.

يحيي رحمتي افزود: اين پنج نمونه چاقو كه با طرح جديد در راستاي كسب سهم بيشتري از بازار چاقوي داخلي توسط يكي از بهترين طراحان كشور توليد شده است و بايد براي بازاريابي آن راهكارهاي مناسبي انديشيد.

وی در ادامه اظهار داشت: بايد براي صنايع دستي در سبد كالاي خانوار ايراني به عنوان يك كالاي كاربردي و مصرفي جايگاه مناسبي تعريف كرد.

مديركل ميراث فرهنگي زنجان با تاكيد بر تسهيل صدور مجوزهاي ساخت و بهره برداري از تاسيسات گردشگري ، عنوان كرد: براي گسترش تاسيسات گردشگري در استان بر آنيم تا در چهارچوب قوانين اختياراتي به بخش خصوصي تفويض كنيم.

او با اشاره به 790 بازديد نظارتي طي 16 روز گذشته ، تصريح كرد: سلامتي مردم موضوع بسيار مهمي است و در اين راستا بايد نظارت هاي سخت گيرانه و مستمر در طول سال انجام شود.

يحيي رحمتي، با تاكيد بر گسترش تورهاي يك روزه طبيعت گردي در استان زنجان، افزود: ما مي توانيم از پتانسيل هاي جاذبه هاي طبيعي در روستاها براي عكاسي و همچنين از پتانسيل غذاهاي محلي در روستاهاي هدف گردشگري براي جذب گردشگر استفاده كنيم.

او ادامه داد: در حوزه گردشگري بايد در استان 500 موقعيت شغلي تعريف كنيم و از رشته هاي صنايع دستي فعال و نيمه فعال در راستاي اشتغال زايي استفاده كنيم.

ارسال نظرات