مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

۸۴ هزار مسافر نوروزی در مراکز رفاهی آموزش‌و پرورش لرستان اسکان داده شد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از پذیرش و اسکان ۸۴ هزارو ۵۰۱ مهمان نوروزی در ۱۱ روز نخست سال ۹۶ خبر داد و گفت: تا ساعت ۲۴ روز یازدهم فروردین ۲۳ هزارو ۴۹۵ خانوار در مراکز اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است.
کد خبر: ۸۸۴۲۴۹۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، خدانظر دریکوند در جمع خبرنگاران با تبریک 12فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: در این روز مبارزات مردم مسلمان و انقلابی ایران و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آنان به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار پیدا کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظامهای حکومتی است که تلاش می‌کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام، الگوی زندگی جدیدی در عرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توامان فراهم شود.

دریکوند تصریح کرد : استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران علاوه بر اینکه تحولات داخلی به دنبال داشت، تغییراتی در نظام بین الملل، به ویژه در خاورمیانه ایجاد کرد که با اهداف استعمارگران همسو و سازگار نبود بنابراین دشمنی آنان را علیه ملت ایران برانگیخت.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به آمار اختصاصی اسکان مسافران در روز یازدهم فروردین در مراکز رفاهی آموزش و پرورش لرستان اشاره و عنوان کرد : در این روز 5 هزار و 248 نفر در قالب یک هزارو 459 خانوار در مراکز اسکان پذیرش و اسکان داده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار