خبرهای داغ:
کارشناس ارتباطات و رسانه:

12فروردین اوج اعتماد مردم به انقلاب در تثبت جمهوری اسلامی بود

کارشناس ارتباطات و رسانه با بزرگداشت روز جمهوری اسلامی، 12فروردین را اوج اعتماد مردم به انقلاب در تثبت جمهوری اسلامی خواند.
کد خبر: ۸۸۴۲۴۹۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

ابراهیم نوروزی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: روز فروردین ماه 1358 اوج شکوه انقلاب اسلامی بود که تنها کمتر از 50 روز از پیروزی آن می گذشت.
وی با بیان اینکه رای مردم در این مهم ترین و حیاتی ترین موضوع برای شیوه و نوع اداره کشور بود، گفت: به جرات می توان گفت که آرای مردم در این روز اتفاق عظیم جهانی بود .
نوروزی فر ادامه داد: حضور مردم در همه پرسی12فروردین 1358 الگویی از یک نظام سیاسی مبتنی بر آموزه های اصیل و ناب اسلامی بود، آموزه هایی که مردم با تکیه بر آن نظام های مدعی و مروج دموکراسی غربی به چالش اساسی کشیدند و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند.‏
نوروزی فر اضافه کرد: مردم با 98.2 درصد آرا در این روز در واقع به ندای رهبری حکیم، شجاع و سیاستمداری دشمن شناس؛ حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند که با تثبیت شدن نظام جمهوری اسلامی، مقدمهسازی حکومتی چون عدالت علوی و مهدوی مطرح شد.
وی اظهار داشت: امام خمینی(ره)، پس از تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیامی رادیویی و تلویزیونی از حضور حماسه مردم قدردانی و «12 ‏فروردین» را به عنوان یک عید بزرگ نامگذاری کرده و آن را بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ملت ایران عنوان کردند و تاکید کردند؛ «مردم باید این روز مهم را عید بگیرند و زنده نگه دارند روزی که کنگره های قصر 2500‏‎ ‎ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفان جانشین آن شد».
این کارشناس رسانه تاکید کرد: بزرگداشت این روز وظیفه همگانی است تا از همه ظرفیت های موجود برای این ایام استفاده کنند که ‎ ‎امسال هم با شهادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت تقارن پیدا کرده است و جا دارد به نحو شایسته گرامی داشته شود.

وی معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی را همزمان با 12 فروردین ضروری دانست و بیان کرد: باید نظام دینی و ولایی جمهوری اسلامی ایران در این روز برای مردم به خصوص نسل جدید بازگو شود.
نوروزی فر یادآور شد: حفظ استقلال انقلاب اسلامی هزینههایی داشته است چراکه دشمنان این مرزوبوم با طراحی توطئههای مختلف همچون جنگ تحمیلی، ترور شخیصتهای سیاسی، تحریم اقتصادی درصدد از بین بردن آن بوده اند.
وی خاطرنشان کرد: در حالی که جهل و جنگ و خشونت، به پدیده عادی اخبار روزانه تبدیل شده و بیشتر کشورهای جهان با بحرانهای امنیتی روبرو هستند، کشور قدرتمند ایران اسلامی با جان فشانی شهدای مدافع حرم در راه حق، ضمن شکست توطئههای دشمنان اسلام، مسیر شکوفایی را با استمرار مسیر 12 فروردین ادامه می دهد و جهانیان را متوجه جایگاه رفیع نظامجمهوری اسلامی خواهد ساخت‎.‎
نوروزی فر تصریح کرد: دشمنی استکبار با ایران به خاطر وجود استقلال کشورمان است تا بتواند همچون حاکمان کشورهای اطراف کشورمان که عروسک در دست آن ها هستند باشیم ولی هرگز به پاس مجاهدت شهدا هرگز نخواهیم گذاشت روز «جمهوری اسلامی» به عنوان یکی از ماندنی ترین روزهای تاریخی این سرزمین فراموش شده و دشمنان به مقاصد خود برسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها