مدیر کل میراث فرهنگی لرستان:

آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری لرستان به مرز ۲ میلیون نفر رسید

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری لرستان به مرز ۲ میلیون نفر رسید که حدود ۳۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۴۲۵۰۶
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، غلامرضا سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان در پایان روز یازدهم فروردین سال 1396 آمار بازدید از جاذبه های استان لرستان به مرز 2 میلیون نفر رسید که حدود 36 درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود: این آمار نشان می دهد از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون حدود 462 هزار نفر در مراکز اقامتی لرستان اعم از هتل، مهمانپذیر، کمپ های اسکان موقت و تاسیسات اقامتی متعلق به آموزش و پرورش اقامت داشته اند که نسبت به سال گذشته در این تاریخ حدود 9 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: روز گذشته تعداد 111 هزار و 69 نفر میهمان نوروزی از مجموعه تاریخی قلعه فلک الافلاک و همچنین موزه های باستان شناسی و مردم شناسی بازدید کرده‌اند که با احتساب این رقم، آمار بازدید گردشگران از این قلعه تاریخی در نوروز 96 تا تاریخ یازدهم فروردین به بیش از 116 هزار نفر گردشگر می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار