خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هشترود گفت: روز دوازده فروردین، روز ظهور باور مردم ایران به تثبیت انقلاب اسلامی است كه بی هیچ ریب و شكی زمینه ساز حكومت عدل اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۴۲۵۱۰
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱

احمد تقی پور در گفتگو خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این روز پر بركت سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان است كه از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت خود را در پیروی از امیال و آرزوهای حیوانی خود می دانند.

وی ادامه داد: در این روز ساختار جدید سیاسی اجتماعی ایران بر مبنای آرای اكثریت قریب به اتفاق مردم یعنی 98/2درصد آرای ملت مسلمان ایران تثبیت شد.

تقی پور با بیان اینکه در 12فروردین حكومتی شكل گرفت كه شعار اصلی آن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: اسلام در این روز پس از گذشت قرن ها دیگرباره نه تنها در ایران اسلامی بلكه در سراسر جهان متجلی شد.
فرمانده سپاه هشترود اظهار داشت: تشكیل جمهوری اسلامی نه تنها اراده ملی ایرانیان را بر سرنوشت خود تثبیت كرد و برای آن ها استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلكه بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید كه پس از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده خداوند تبارك و تعالی را شاهد باشند.

ارسال نظرات