خبرهای داغ:
رئیس کانون مداحان و شاعران قم ، مداح انقلابی را کسی دانست که حقیقتاً ادامه دهنده راه امام و شهدا باشد.
کد خبر: ۸۸۴۲۵۱۷
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
مداح انقلابی کسی است که ادامه دهنده راه امام و شهدا باشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حاج عباس حیدرزاده ضمن گرامیداشت بیست و دوم اسفندماه به عنوان روز شهید اظهار داشت: همه ما مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهیدان و امام شهیدان هستیم و لذا هر کس در هر پست و جایگاه و مرتبه ای که هست در درجه اول باید بکوشد که در خط امام و شهدا گام بردارد.

وی با اشاره به این که به لطف الهی غالب مداحان کشور ، مداحان انقلابی هستند، گفت: مداح انقلابی کسی است که در درجه اول اخلاص در راه خدا داشته و برای اهل بیت(ع) کار کند و در مرتبه بعدی در مسیر و خط امام و شهدا گام بردارد و در تبعیت از ولایت فقیه تردیدی به خود راه ندهد.

این مداح پیشکسوت همچنین افزود: مداحان و وعاظ عزیز باید  به دنبال تحقق منویات مقام معظم رهبری باشند و در انجام برنامه های خود ضمن تقویت شور به دنبال ارتقای شعور دینی و انقلابی مخاطبان و مردم هم باشند.

وی با اشاره به این که شهدا و خانواده های معظم آن ها حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، گفت: همه ما باید بکوشیم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در کار خود به خصوص امر مقدس مداحی به سمت گروه و دسته و حزب خاصی تمایل نداشته باشیم و تنها در خط ولایت باشیم چرا که در غیر این صورت جایگاه مداح ضربه خورده و حرفش آن طور که باید و شاید در بین عموم مردم اثرگذاری لازم را نخواهد داشت.

ارسال نظرات