خبرهای داغ:
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم مطرح کرد
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم از امنيت کامل مسافران و مردم قم در پارک‌ها و بوستان‌هاي استان در روز طبيعت خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۲۵۷۰
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
امنيت کامل مسافران و مردم قم در روز طبيعت
 به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمیدرضا اسدی اظهار کرد: با توجه به شناخت و اشراف اطلاعاتی که نیروی انتظامی از استان قم دارد با تمام توان به صورت آماده باش 100 درصدی بوده و در ایجاد امنیت اخلاقی، ‌اجتماعی و نیز کنترل آمد و شد سعی دارد روزی پرنشاط و توام با امنیت اجتماعی  را به مردم هدیه کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در پارک‌ها و بوستان‌ها، مردم در امنیت کامل به شادی و نشاط خود می‌پردازند و کارکنان این فرماندهی با استقرار در کانکس‌ها آمادگی لازم را در راستای ایجاد امنیت و آرامش شهروندان دارند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: پلیس قم در روز طبیعت با آمادگی صدر صدی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها، امکانات و نیروی انسانی تدابیر ویژه‌ای اندیشیده و امیدواریم در این ساعات که مردم در منازل خود نیستند و به شادی و گشت و گذار می‌پردازند، بتوانیم امنیتی را برای منازلشان فراهم کنیم تا خدایی ناکرده شاهد هیچ گونه تحرک سارقان به خصوص سارقان منازل نباشیم .

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بحث ترافیکی نیز با تلاش مجموعه فرماندهی انتظامی استان و جدیدیت کارکنان پلیس راهور و راه، تصادفات فوتی امسال نیز نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده و الحمدالله این موضوع رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها