در مطلب زیر با برنامه های اندرویدی که در زمینه پزشکی مفید فایده است، آشنا می شوید.
کد خبر: ۸۸۴۲۶۱۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، فروشگاه گوگل پلی و اپ استور، شامل برنامه های هوشمند در زمینه های مختلف است. یکی از این زمینه ها که کاربران بسیاری را به خود جذب می کند، زمینه پزشکی است.

پزشکان با استفاده از این برنامه ها، می توانند بیماری فرد را تشخیص داده و داروی مناسب را به وی تجویز کنند یا از راه دور مراقب بیمار باشند.

-برنامه WEBMD
پزشکان با نصب این برنامه بر گوشی هوشمند خود، می توانند سریع تر از قبل، بیماری فرد را تشخیص دهند. برای استفاده از این برنامه کافی است نام آن قسمت از بدن که درد می کند را انتخاب کنید، سپس فهرستی از بیماری هایی که آن قسمت را تهدید می کند، بر صفحه نمایشگر ظاهر می شود. با وارد کردن علائم بیمار، می توان نوع بیماری را سریع تشخیص داد.

-برنامه DISEASES CODES
هر پزشکی که برنامه "diseases codes" را بر گوشی خود نصب کند، می تواند فهرست تمام بیماری های مرتبط با زمینه تخصص خود و علائم آنها را در صفحه نمایشگر گوشی خود مشاهده کند و هر چه سریع تر بیمار را درمان کند.

-برنامه EPOCRATES
برنامه epocrates، اطلاعات بسیاری درباره بیماری های مختلف، روش درمان در اختیار پزشکان قرار می دهد. هم چنان با نصب این برنامه می توانید از داروها، عوارض جانبی مصرف هر یک از آنها اطلاع یابید.

-برنامه PUDMED MOBILE
از برترین برنامه های هوشمند در زمینه پزشکی است و با نصب آن می توان از 21 میلیون مقاله علمی بازدید کرد.
ارسال نظرات