نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

نباید از کالاهای خارجی در دستگاه‌های دولتی استان البرز استفاده شود

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه نباید از کالاهای خارجی در دستگاه‌های دولتی استفاده شود، گفت: با توجه به فتوای رهبری، استفاده از کالاهای خارجی در حالی که تولیدات داخلی آن وجود دارد، حرام شرعی است.
کد خبر: ۸۸۴۲۷۲۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در دیدار نوروزی با مسئولان و مدیران ارشد استان البرز که صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در جلسه‌ای که ذکر و یادی از معارف الهی نباشد، انسان از راه خدا دور می‌شود، اظهار داشت: خدا در سوره انفال بیان می‌دارد که خدا دو امان‌نامه برای امت قرار داده است، که امان‌نامه استغفار هنوز وجود دارد.
 
 
نباید از کالاهای خارجی در دستگاه‌های دولتی استان البرز استفاده شود 

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ادامه داد: طلب مغفرت با توبه متفاوت است، می‌توان برای دیگران طلب مغفرت کرد اما نمی‌توان طلب توبه برای دیگران انجام داد.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه باید در سال جاری به دو انتخاب توجه داشت، خاطرنشان کرد: این انتخابها آثار و برکات خود را دارد و ان‌شاءالله با صلابت برگزار می‌شود و باید مردم را به حضور حداکثری و کامل تشویق کرد، تا با شور کامل برگزار شود.

وی با اشاره به پیام نوروزی و سخنرانی نخست رهبری در سال جاری، تاکید کرد: باید سخنان رهبر معظم انقلاب مدنظر همه ما باشد، مسئله اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید داخلی که سه عنصری بود که ایشان بیان کردند، تکلیف سال جاری ما را مشخص کرد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه در این زمینه هر کس به اندازه خود باید فعالیت داشته باشد، ادامه داد: مسئله اشتغال یکی از مسائل مهم است که با همت مسئولان و استاندار که در حال حرکت است باید حل شود.

وی با اشاره به مسئله کارگاه‌های کوچک زودبازده، ایجاد شور و هیجان در مسئله کشاورزی و توسعه آن، صنعت فضای مجازی که پربازده است، پارکهای علم و فناوری که زمینه رشد، توسعه و اشتغال است، بیان کرد: باید سیستمی به وجود آید و به مردم آموزش داد که با داشتن اندکی سرمایه تولیدکننده باشند.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه نباید از کالاهای خارجی در دستگاه‌های دولتی استفاده شود، تاکید کرد: با توجه به فتوای رهبری، استفاده از کالاهای خارجی در حالی که تولیدات داخلی آن وجود دارد، حرام شرعی است و در طول تاریخ به غیر از میرزای شیرازی کسی فتوا و حکم اقتصادی نداده است که رهبری در حال حاضر داده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار