مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت: حلقه های صالحین باید با توجه به راهبردها حرکت کرده و تلاش کنند در برابر توطئه هلای دشمن سدی نفوذناپذیر ایجاد کرده و در مقابل شبهه افکنی و نفوذ دشمنان با طرح و برنامه حرکت کنند تا دشمن مانند گذشته نامید و عصبانی شود.
کد خبر: ۸۸۴۲۷۷۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گردهمایی سرمربی و مربیان نظام صالحین و فرماندهان پایگاه های بسیج روستایی حوزه نجف اشرف که به میزبانی پایگاه ثارلله شهر رودیان برگزار شد در سخنانی با تبریک سال نو و با بیان اینکه مسجد محوری در سال جدید مورد توجه سازمان بسیج است اظهار کرد: امسال حلقه های صالحین با کیفیت مد نظر است و باید پایگاه ها در این راستا فعالیت کنند که حلقه ها دارای کیفیت باشند تا کمیت که البته آن هم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: توجه به شعار سال رهبر انقلاب همیشه در حلقه های صالحین مورد توجه بوده است و امسال نیز باید تلاش کرد تا در حلقه های صالحین بیانات رهبر انقلاب در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید و اشتغال برای جامعه و به خصوص بسیجیان تبیین و تشریح شود.

مرتضوی با بیان اینکه تلاش همه مجموعه بسیج برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب در برابر تهدیدات گسترده دشمنان است بیان کرد: نظام صالحین امروز با حضور در سنگر مسجد در راستای تحقق آرمان های انقلاب و اسلام و ولایت گام بر می دارد و ان شالله مربیان صالحین با توجه به راهبردها باید در این راستا حرکت کرده و فرماندهان پایگاه ها نیز کمک نمایند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ترویج منویات رهبر انقلاب و تبیین و تشریح آن در سطوح مختلف بسیج و بسط آن در جامعه سبب می شود نفوذ دشمن در سطح جامعه کمتر شود و تهدیدات و آسیب های آنان کمتر شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در باب توجه به موضوع نفوذ دشمن و تلاش آنها برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام عنوان کرد: دشمنان ما هیچ گاه دست از دشمنی خود بر نمی دارند تا اینکه ما را تسلیم نمایند و ما باید مراقب باشیم و لحظه ای غفلت نکنیم و از خنده آنها مسرور نشویم که پشت آن حیله و مکر نیرنگی نهفته است.

مرتضوی ادامه داد: حلقه های صالحین باید با توجه به راهبردها حرکت کرده و تلاش کنند در برابر توطئه های دشمن سدی نفوذناپذیر ایجاد کرده و در مقابل شبهه افکنی و نفوذ دشمنان با طرح و برنامه حرکت کنند تا دشمن مانند گذشته نامید و عصبانی شود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم و دست در دست هم با توجه به راهبردهای رهبر انقلاب در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی حرکت کنیم تا دشمن را در مسیر توطئه و نفوذ و اختلاف خود ناکام بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها