راوی راهیان نور:

دوست داشتم با ضریح امام حسین(ع) به کربلا بروم

راوی راهیان نور گفت: دانش آموز سنی زائر مناطق عملیاتی در بازدید از یادمان می گفت انقدر مجذوب ضریح امام حسین(ع) شده بودم دوست داشتم تا کربلا با این ضریح بروم اصلا یادم رفته بود که با کاروان آمده ام و کاروانی ها منتظرم هستند.
کد خبر: ۸۸۴۲۷۸۵
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

گداعلی پرهیزکار از راویان دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج گیلان به مناطق عملیاتی در خصوص خاطرات زائرین اعزامی به راهیان نور اظهار کرد:دانش آموزان گیلانی را به راهیان نور آورده بودیم و در بین آنها اهل تسنن نیز بودند. درست ایامی بود که ضریح مطهر امام حسین(ع) از مرز شلمچه باید وارد خاک عراق می شد.

وی گفت: آن روز انبوهی از جمعیت به این مسیر آمده بودند و مابه واسطه اینکه دانش آموزان گم نشوند موقعی که از شلمچه راه افتادیم تا به اروند برویم دستور دادیم درب های اتوبوس ها را باز نکنند.

راوی راهیان نور ادامه داد: همه ما آرزو داشتیم حرم امام حسین(ع) را لمس کنیم، وقتی اتوبوس به راه افتاد اواسط راه به سمت خرمشهر حجم سنگین ترافیک اجازه حرکت را به اتوبوس نداد و روبرو ضریح ماندیم. شوق زیارت ضریح اربابمان بلوایی در دلم ایجاد کرد گفتم درب اتوبوس را باز کنید و همه پایین بروید.

پرهیزکار افزود: هفت نفر از دانش آموزان در این بین گم شدند، همه را با سختی پیدا کردیم الی یک نفر که اتفاقا اهل تسنن بود. من از ابتدای جمعیت تا انتها دنبال این دانش آموز می گشتم و هر از گاهی هم که از کنار ضریح رد می شدم دست به ضریح می رساندم.تا اینکه غروب این جوان را چسبیده به ضریح امام حسین(ع) پیدا کردیم و خودش برایمان می گفت انقدر مجذوب ضریح امام حسین(ع) شده بودم دوست داشتم تا کربلا با این ضریح بروم اصلا یادم رفته بود که با کاروان آمده ام و کاروانی ها منتظرم هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار