خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سپاه نهبندان خبر داد
فرمانده ناحیه بسیج سپاه نهبندان گفت: 155 نیروی جهادی در قالب 3 گروه در ایام نوروز فعالیت جهادی در مناطق مرزی و محروم این شهرستان داشتند.
کد خبر: ۸۸۴۲۷۹۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی شاهوردی فرمانده ناحیه بسیج سپاه نهبندان در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی اعزامی اظهارداشت: 155 نیروی جهادی در قالب 3 گروه در ایام نوروز فعالیت جهادی در مناطق مرزی و محروم این شهرستان داشتند.

وی عنوان کرد: فعالیت این گروه های جهادی در حوزه های عمرانی، محرومیت زدایی و اجرای کارگاه های آموزشی، فرهنگی و تربیتی بوده است.

شاهوردی افزود: دفاع مقدس و جنگ هشت ساله جهاد اصغر محسوب می شود و جاد اکبر که جهاد نفس است در رهگذر سفر به مناطق محروم و خدمت رسانی به نیازمندان بدون چشم داشت و دریافت مزد و پاداش به دست می آید و کارهای جهادی مانند صدقه جاریه است.

وی گفت: کسانی که بهترین روزهای زندگی خود را برای کمک به محرومان انتخاب می کنند نزد خدا عزیز هستند و افرادی که در روزهای اول سال نو هنگام تحویل سال به جای اینکه در کنار خانواده و در رفاه و آسایش بسر برند و به دید و بازدید بستگان خود بروند در مناطق دورافتاده کشور به مردم محروم خدمت می کنند نزد خداوند پاداش بزرگ خواهند داشت و توشه ای که از این سفر بر می دارند ذخیره ای ارزشمند برای آخرت آنها خواهد بود.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه نهبندان گفت: شرایط کشور به گونه ای است که باید با ایجاد یک حماسه بزرگ اقتصادی در راستای حل مشکلات مردم از جمله بیکاری، تورم و اشتغال گام های اساسی برداشت.

وی متذکر شد: مقام معظم رهبری با هوشمندی و تیزبینی منحصربه فرد خود، راهبردهای اقتصاد مقاومتی را کلید حل مشکلات و حرکت به جلوی کشور عنوان کردند و مردم و مسئولان نیز باید برای عملیاتی شدن این اهداف متعالی با انگیزه و برنامه و در تعامل و همکاری در صحنه باشند.

شاهوردی با اشاره به بی نتیجه بودن (برجام) افزود: مشکلات اقتصادی باید در سایه فکر و برنامه حل شود و تنها راه پیروزی بر دشمنان و مقابله با تحریم های فعلی داشتن استقلال در عرصه اقتصادی و تلاش برای باروری ظرفیت های داخلی است.

وی تاکید کرد: سپاه و بسیج آمادگی پذیرفتن مسئولیت های بزرگ را در حوزه اقتدار اقتصادی دارند و می توانند با دولت در اجرای منویات مقام معظم رهبری همکاری های لازم را انجام دهد که اجرای آن نه تنها آسیب پذیری اقتصادی را به صفر می رساند بلکه باعث شکوفایی و رشد اقتصادی نیز خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها