فرمانده سپاه کربلا:

پرورش روحیه جهادی آمادگی در مقابل دشمن است

با تشکیل قرارگاه جهادی که درسراسر کشور ایجاد شده است، مناطق محروم شناسایی می شوند و پیش بینی می شود تعداد اردوهای جهادی چه در داخل استان و چه در خارج از استان چندین برابر شود.
کد خبر: ۸۸۴۲۸۰۰
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران مهم ترین هدف اردوی جهادی را پرورش روحیه جهادی و آماده شدن جوانان در مقابل دشمن دانست و گفت : اینکه دانشجوی جوان بدون درنظر گرفتن موقعیت جغرافیایی، رنگ و نژاد و زبان ،از شهر و دیار خود مهاجرت می کند و با روحیه خودباوری و ایثار در برابر فشار های اقتصادی و محرومیت های ایجاد شده توسط دشمن با حضور در مناطق محروم مشغول به کار می شود، بسیار ارزشمند است.   
 
وی حمایت و پشتیبانی از اردوی جهادی را لازمه کار دانست و اظهار داشت: دانشجویان جهادی در تلاش هستند که با تامین اعتبار به کارهای عمرانی مناطق محروم بپردازند.
 
سردار بابایی افزود: در سال 95 با همت دانشجویان جهادی مازندران قریب به 200 خانه برای محرومان ساخته و تحویل نیازمندان شد.
 
وی با تاکید بر ترویج اردوهای جهادی، بیان داشت: در سال 95 ، هزار اردوی جهادی را در استان مازندران پیش بینی کردیم که 600 اردوی جهادی محقق شد .
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: در سال 96 هم یکهزار اردوی جهادی در نظر گرفته شد و تلاش ما بر این است همه این اردوها محقق شود.
 
وی با اشاره به اعتباراتی که در سال 96 برای اردوهای جهادی در نظر گرفته شد، خاطر نشان کرد: با تشکیل قرارگاه جهادی که درسراسر کشور ایجاد شده است، مناطق محروم شناسایی می شوند و پیش بینی می شود تعداد اردوهای جهادی چه در داخل استان و چه در خارج از استان چندین برابر شود.
 
 سردار بابایی در بخش دیگری از سخنان خود به اردوهای جهادی خارج استان هم اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای خوبی که توسط جهادگران مازندرانی انجام شد حضور اردوهای جهادی در استان های لرستان و خوزستان و شادگان و مناطق محروم عرب نشین بود .
 
وی افزود: امسال هم در مناطق محروم اندیکا مسجد سلیمان و گروهی دیگر در بندر خمیر هرمزگان جهادگران مازندران حضور داشتند . همچنین گروه جهادی علمدار نیز به همراه یک گروه جهادی از تهران در ایام اربعین برای اولین بار به یکی از روستا های محروم کربلای معلی برای عمران و آبادانی اعزام شدند.
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه باید اردوهای جهادی را جدی بگیریم و از آن حمایت اساسی کنیم، گفت: این ظرفیت، استعداد و آمادگی در جوان های ما وجود دارد که در سال 96 علاوه بر گروههای جهادی دانشجویی پایگاه های مساجد و محلات ما هم وارد اردوهای جهادی شوند. 
 
سردار بابایی تصریح کرد: در سال 95 بعضی از گروهای دانش آموزی هم در اردوهای جهادی شرکت کردند که تجربه بسیار خوبی بود و امیدواریم در سال 96 شاهد مشارکت بیشتری باشیم .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار