همزمان با ایام تعطیلات نوروز96، اردوی هفت روزه گروه جهادی شهید خداکرم یوسفی در شهرک امام حسین علیه السلام کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۲۸۰۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ عادل یوسفی حاجیور، مسئول گروه جهادی شهید خداکرم یوسفی گفت: مهمترین هدف اردوی جهادی حفظ انسجام در بین اقشار مختلف مردم است.

مسئول گروه جهادی شهید خداکرم یوسفی با بیان اینكه اردوی جهادی سبب زدودن چهره محرومیت از مناطق روستایی و كمتر توسعه یافته شده است، افزود: مهمترین هدف اردوهای جهادی در مناطق روستایی شناساندن بسیج به اقشار مختلف مردم و علاوه بر شناسایی نیازمندی های اهالی، استفاده از ظرفیت های موجود برای توسعه، عمران و آبادانی مناطق محروم می باشد.

وی یكی دیگر از اهداف اردوهای جهادی را حفظ انسجام بیشتر اقشار مختلف مردم با بسیج دانست و یادآور شد: ایجاد اشتغال و كمك به روحیه خودباوری از دیگر اهداف این اردوها است.

یوسفی حاجیور با بیان اینكه این گروه جهادی در عرصه سازندگی و کار فرهنگی فعالیت می کند، تصریح كرد: مهمترین هدف اردوی جهادی در روستای شهرک امام حسین (علیه السلام) حفظ وحدت بوده است كه شكر خدا ، به همت برادران بسیجی این روستا صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در این اردو که به مدت هفت روز به طول انجامید تعداد 25 نفر بسیجی شرکت داشتند و پروژه آشپزخانه مسجد امام حسین (علیه السلام ) شهرک امام حسین (علیه السلام ) شهرستان کوهرنگ احداث شد.

گفتنی است: هزینه های این حرکت جهادی که از سوم فروردین 96 به مدت یک هفته برگزار شد، با کمک های نقدی و غیرنقدی اهالی تأمین گردید.

ارسال نظرات