مولوی عبد الصمد کریمزائی گفت: سیستان و بلوچستان یکی از مستعد ترین استان های کشور برای شکوفائی اقتصاد ملی و اشتغال زائیست
کد خبر: ۸۸۴۲۸۰۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان اقتصاد مقاومتی به معنای تولید و اشتغالزائی مطالبه ایست که مردمان سیستان و بلوچستان درانتظار تحقق آن شبانه روز را به سر می برند.
استانی که بیشترین پهنای استانی کشور را در بر دارد اما با وجود منابع بسیار و فرصت های بی بدیل اقتصادی اعم از معدن، مرز خاکی و آبی و نیروی های انسانی مستعد و جوان از مناطق محروم و مستضعف کشور به شمار می آید.
مولوی عبدالصمد کریمزائی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در این خصوص ابراز داشت: بنابر استنباط از روایات بهترین انسان ها افرادی هستند که به دیگران نفع برسانند؛ خواه انسان باشد، خواه غیر انسان.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در ادامه افزود: از مصدایق نفع رسانی شعاراقتصاد مقاومتی: تولید–اشتعالست که رهبری انقلاب برای امسال برگزیدند.
مولوی کریمزائی با بیان سنگین شدن وظیفه دولت و ملت برای تحقق این شعار عنوان داشت: بار مسئولیت مردم ودولت با این شعار سال سنگین شد زیرا تولید و اشتغال ملحوظ رهبری تولید با کیفیت و اشتغال زائی مستمر است.
وی در ادامه ابراز داشت: اینکه ما میلیون ها تن مواد اولیه را صرف کنیم و کمیت تولیدی را بالاببریم در صورتی مطلوب است که کیفیت کالای ایرانی حرف اول را بزند به عنوان مثال فرش های دست باف ایرانی نمونه ای خوب از تولید با کیفیت است که پرچم ایران را درجهان به عنوان بهترین تولید کننده فرش دستباف برافراشته نگاه داشته است.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر سیستان و بلوچستان را یکی از استان های مستعد در راستای اشتغال زائی دانست و گفت: بندر بزرگ چابهار، پالایشگاه پتروشیمی، کارخانجات و مرزهای سیستان و بلوچستان موقعیت فوق العاده ای را برای شکوفایی اقتصاد ملی و اشتغال زائی در این استان به وجود آورده است
ارسال نظرات