خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی ولایت حوزه مقاومت شهید چمران خوسف با اشاره به وجود معادن زیاد در خراسان جنوبی گفت: لازم است کارخانه بزرگ فرآوری برای جلوگیری از خام فروشی مواد و ایجاد رونق اشتغال ایجاد شود.
کد خبر: ۸۸۴۲۸۱۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

عبدالله حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: از سال 92 گروه جهادی ولایت با حضور جهادگران اردوی جهادی شروع به کار کرده است.

مسئول گروه جهادی ولایت حوزه مقاومت شهید چمران خوسف گفت: این گروه متشکل از 15 نفر می باشند و در عرصه های عمرانی، فرهنگی وآموزشی در ایام نوروز و تابستان مشغول فعالیت می باشند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز 96 این گروه در عرصه عمرانی ، دیوار نویسی و آموزشی، فرهنگی و ورزشی در معدن قلعه زری شهرستان خوسف فعالیت انجام داده است، افزود: پخش فیلم های جشنواره عمار و کمک رسانی به مردم در حوزه های مختلف از جمله فنی، خدماتی، کشاورزی و بهداشتی از فعالیت های این گروه جهادی در ایام نوروز امسال بود.

حسینی با اشاره به اهداف مهم اردوهای جهادی عنوان کرد: خودسازی، محرومیت زدایی و کار تشکیلاتی که امام خامنه ای (حفظه الله) آن را دنبال می کنند از اهداف اردوهای جهادی است.

وی برگزاری جلسات مختلف با جوانان براساس منویات امام خامنه ای(حفظه الله) وشعار سال از سوی ایشان را از دیگر برنامه های این اردو نام برد و ادامه داد: جوانان نقش تاثیر گذاری در توسعه و پیشرفت مناطق محروم دارند و باید از سوی مسئولین مورد حمایت قرار گیرند.

مسئول گروه جهادی ولایت حوزه مقاومت شهید چمران خوسف با اشاره به وجود معادن زیاد در خراسان جنوبی گفت: خام فروشی در معدن های استان زیاد صورت می گیرد و باید روی این موضوع بحث شود ونیازمند است کارخانه بزرگ فرآوری برای جلوگیری از خام فروشی مواد در استان ایجاد شود که اگر این امر محقق شود سبب اشتغال وسرمایه زیاد در استان خواهدشد.

وی با تاکید براینکه وقتی جوانان مومن ما در هسته ای موفق می شوند می توانند در عرصه های دیگر نیز موفق باشند، گفت: با برنامه ریزی و کار می توان در این عرصه موفق باشیم اما پشتوانه قوی در این عرصه وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها